Gå til innhold

Han tenner meg ikke like mye lenger :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med samboeren min i to år, og nå syns jeg at sexlivet begynner å dale. Vi har ikke sex så ofte lenger, selv om jeg egentlig har lyst på mer.

Jeg tror noe av greia er at han tar litt for lite initiativ. Han har aldri avvist meg og tenner supermye når jeg tar initiativet, men fortsatt føler jeg at det er jeg som må ta ansvar for at det skal bli noe.

Jeg har prøvd å si at vi godt kan være mer spontane og ha mer dagsex. Kanskje på stua? Men det er fortsatt jeg som må ta tak i ham og gi ham noen saftige, lovende kyss... Vi koser og kliner mye i hverdagen, og det er tydelig at mannen har lyst på sex når jeg insjer, men hvordan kan jeg få ham til å insje selv? Det er kjedelig å liksom være den som "deler ut" sexen, og jeg ønsker å føle meg mer attråverdig, at han bare MÅ ha meg NÅ...

Jeg har prøvd å sende smser hjem når jeg er på vei hjem og si "er hjemme om 15 min. Kan ikke du tenne noen lys, ta fram massasjeolje og kle av deg fram til da?", og det setter han pris på.

Jeg merker at jeg får mindre lyst på ham, og selv om hodet vil ha sex, er ikke alltid kroppen med lenger hvis dere skjønner.

Noen tips til å få mannen til å ta initiativ mer?<br /><br /> Anonym poster: a03bf40a1eb87c78e2e8de6b59d3a66c

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Har du prøvd å snakke med ham om det? Altså si at du gjerne vil at han skal ta mer initiativ?

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å snakke med ham om det? Altså si at du gjerne vil at han skal ta mer initiativ?

Kanskje ikke helt direkte, nei. Ikke med de ordene.<br /><br /> Anonym poster: a03bf40a1eb87c78e2e8de6b59d3a66c

Gjest Vampen
Skrevet

Kanskje ikke helt direkte, nei. Ikke med de ordene.<br /><br /> Anonym poster: a03bf40a1eb87c78e2e8de6b59d3a66c

Kanskje du burde prøve? Jeg er stor tilhenger av at når noe er viktig for deg, så er det bedre å ta det opp, enn å satse på at den andre er tankeleser eller burde ha skjønt det. Det du føler, behovet for at han skal vise at han har lyst på deg, er både naturlig og forstålig. Det er kjipt når det blir en skjevfordeling der. Men samtidig virker det jo som han tenner på deg, mtp på responsen på dine tilnærmelser. Så det er mulig han bare trenger et spark i rumpa for å forstå at han også må ta initiativ?

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr å "insje"?

Anonym poster: d3dd29cee0111d4c729c18acdc9743d1

Skrevet

Hva betyr å "insje"?

Tullespørsmål? Antar uansett at det er en merkelig skriveform for det "å ta initiativ."
AnonymBruker
Skrevet

Tullespørsmål? Antar uansett at det er en merkelig skriveform for det "å ta initiativ."

Nei, jeg tuller ikke. Folk skriver da så mye rart, men det er sikkert det som du skriver.

Gjest "gjest"
Skrevet

Hva betyr å "insje"?

Lurte på det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...