Gå til innhold

Puffys verden


Gjest puffy

Anbefalte innlegg

Gjest puffy

Tenkte å opprette en liten minidagbok nå som jeg kjeder meg på jobb og har massevis av tid. Har lenge tenkt på det og ser på det som en fin mulighet, jeg som er så glad i å skrive og dele :)

Here we go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest puffy

Akkurat nå sitter jeg på jobb, hun siste kollegaen min dro klokken fire og jeg skal være her helt til ni. Tiden går SÅ utrolig sakte når man er alene. Det har heller ikke vært en eneste kunde innom siden klokken fem.. Merkes så utrolig godt at det er ferietid!

Tenkte jeg skulle få unnagjort litt annet papirarbeid i dag, men det ble visst med tanken, har ikke så veldig mye energi for tiden, er så mye som skjer rundt meg konstant! I kveld tenkte jeg å ta litt sol før jeg reiser til Hellas neste uke, føler jeg allerede har mistet brunfargen jeg fikk i Kroatia for litt siden!

Blæ, 1,5 timer igjen! Tiden går så saaaaaakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puffy

Endelig har jeg fått tilbake ipaden etter den har vært inne til service! Søteste medarbeideren på Spaceworld kom og overbragte den personlig! Så nå skal jeg sette i gang med å laste ned morsomme apper! Yes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puffy

Tilbake på jobb.. I dag fra 10-17. Og nøyaktig seks dager til jeg og kjæresten reiser til Hellas! :hoppendeglad: Gleder meg!!

I dag har jeg store planer om å dra på Elixia etter jobb, på Corebar timen. Beste og mest effektive timen Elixia har synes jeg. Håper bare jeg har energi til det etter jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puffy

Haha, hva er det som SKJER med sure mennesker for tiden? På knapt en time har jeg hatt 5 kunder innom som har klaget på noe. Fascinerende! Håper bare ikke resten av dagen blir slik. Fingers crossed for en bra jobbdag :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puffy

Jobblørdag! Men det er vel greit med tanke på været ute.. Er visstnok meldt helt sinnsykt mye regn i dag.. :regn:

Hadde planer om å dra ut med en hel gjeng, men vurderer å droppe det når været er som det er. Frister mer å lage kakao og slappe av under dynen..

Har sovet sinnsykt dårlig i natt, naboen bestemte seg for å sette på den verste og høyeste rockemusikken ever og holdt det gående helt frem til klokken tre.. Så det ble ikke mange timers søvn på meg i natt! Åååååååååh nå er det ikke lenge til vi reiser til varmere strøk igjen, 4 dager :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...