Gå til innhold

Prøvedrømming

Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Woho, det hørtes ut som den perfekte klubben for meg :nigo::ninja:

Wuhuu, da er du med i den indre sirkelen. Passordet er: "Kjipe mennesker skal bi gjenfødt som hårete edderkopper". Ingen liker hårete edderkopper :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhuu, da er du med i den indre sirkelen. Passordet er: "Kjipe mennesker skal bi gjenfødt som hårete edderkopper". Ingen liker hårete edderkopper :redd:

Lurt passord! Burde vi ha et hemmelig signal for å kjenne hverandre igjen på gaten? Radioresepsjonsfans stikker en finger i venstre nesebor, kanskje vi burde ha tre raske blunk med ett øye etterfulgt av et lite snufs? Blunk-blunk-blunk-SNUFS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt passord! Burde vi ha et hemmelig signal for å kjenne hverandre igjen på gaten? Radioresepsjonsfans stikker en finger i venstre nesebor, kanskje vi burde ha tre raske blunk med ett øye etterfulgt av et lite snufs? Blunk-blunk-blunk-SNUFS?

Du vet, gravide er ofte veldig snufsete (jeg var evig forkjølet i sist graviditet), så det høres ut som et utmerket hemmelig tegn! :Nikke:

It's on like donkey kong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digger dere altså, KG- :ninja: for the :vin:

Forresten, er det mange her med instagramkonto? Hadde så gøy å følge flere jeg "kjenner" :sjenert:

Send meg gjerne pm om du ikke vil hyle det ut offentlig :nigo:

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ninja:

Her var det livlig diskusjon ja! El-sykkel :fnise:

Her ankom TR samtidig med deg, men det ser ikke ut til at prøvingen starter før neste syklus siden innflytting i ny bolig er litt forsinket 😩

Nå har jeg imidlertid sagt ettertrykkelig hva jeg mener om utsettelsen, og så får vi bare mannfolket tar til vettet!

I mellomtiden: :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ninja:

Her var det livlig diskusjon ja! El-sykkel :fnise:

Her ankom TR samtidig med deg, men det ser ikke ut til at prøvingen starter før neste syklus siden innflytting i ny bolig er litt forsinket

Nå har jeg imidlertid sagt ettertrykkelig hva jeg mener om utsettelsen, og så får vi bare mannfolket tar til vettet!

I mellomtiden: :vin:

Altså, ikke denne syklusen, men neste? Da har det med å treffe med en gang så vi nesten føder samtidig, ok? :opplyser::ler:

For du skjønner, det SKAL treffe denne syklusen, hvis ikke blir det baluba og jeg må nesten arrangere et fakkeltog mot denne kjipe kroppen. Klarte å lese om sekundær infertilitet via Suzanne Kaluza, og da fikk jeg selvsagt panikk og antar nå at det er derfor jeg ikke ble gravid i pp1, så nå må kroppen få seg en real skjennepreke :krangle:

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, ikke denne syklusen, men neste? Da har det med å treffe med en gang så vi nesten føder samtidig, ok? :opplyse: :ler:

For du skjønner, det SKAL treffe denne syklusen, hvis ikke blir det baluba og jeg må nesten arrangere et fakkeltog mot denne kjipe kroppen. Klarte å lese om sekundær infertilitet via Suzanne Kaluza, og da fikk jeg selvsagt panikk og antar nå at det er derfor jeg ikke ble gravid i pp1, så nå må kroppen få seg en real skjennepreke :krangle:

Det er jo denne syklusen det klaffer! Åff kårse! Aprilbebis :nigo: Når er EL og IKM egentlig? Beklager hvis du har nevnt det tidligere, jeg er litt distre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo denne syklusen det klaffer! Åff kårse! Aprilbebis :nigo: Når er EL og IKM egentlig? Beklager hvis du har nevnt det tidligere, jeg er litt distre!

Glemte en r, så det skulle være :opplyser: (fin smiley altså). Så da satser du alle kluter på aprilbebis selv? Jeg har EL trolig fredag neste uke, så IKM 14.august (hører du kroppen min??). Tror ikke jeg har nevnt det tidligere, men er distre selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte en r, så det skulle være :opplyser: (fin smiley altså). Så da satser du alle kluter på aprilbebis selv? Jeg har EL trolig fredag neste uke, så IKM 14.august (hører du kroppen min??). Tror ikke jeg har nevnt det tidligere, men er distre selv :ler:

Ja, med mindre jeg sniker i en eller annen kø tenker jeg vel på aprilbebis selv, og da kan vi jo leke hele veien til sykehuset, mer eller mindre. Det blir jo artig! Si fra hvis jeg skal snakke strengt til livmoren din. Jeg er ganske god på strenge-snakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Du virker kul, her vil jeg følge med! :jepp:

( :ninja: )

Wuhuuu, :ninja: - gjengen vokser, snart er vi en mellomstor armé. Ser du har en liten en på året, så antar at behovet for å legge en til i ligninga ikke er helt presserende, eller den kanskje er det etter all denne prøvepsykosen man finner i KG-bøkene :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med mindre jeg sniker i en eller annen kø tenker jeg vel på aprilbebis selv, og da kan vi jo leke hele veien til sykehuset, mer eller mindre. Det blir jo artig! Si fra hvis jeg skal snakke strengt til livmoren din. Jeg er ganske god på strenge-snakk.

Altså, nå var jeg så rask i svingene at jeg trodde det var Frøken Vims som skrev og jeg svarte henne, haha.

Men ja, altså.... aprilbaby it is. Null problem. Jeg skal ta en alvorsprat med kroppen min, så fikser jeg biffen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, nå var jeg så rask i svingene at jeg trodde det var Frøken Vims som skrev og jeg svarte henne, haha.

Men ja, altså.... aprilbaby it is. Null problem. Jeg skal ta en alvorsprat med kroppen min, så fikser jeg biffen :hoppe:

:hoho: Og jeg svarte bare lykkelig i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhuuu, :ninja: - gjengen vokser, snart er vi en mellomstor armé. Ser du har en liten en på året, så antar at behovet for å legge en til i ligninga ikke er helt presserende, eller den kanskje er det etter all denne prøvepsykosen man finner i KG-bøkene :hoho:

Skulle gjerne kjørt på med andremann om jeg skulle fulgt hjertet, men teite hjernen sier at det ikke er så lurt :dry: Føkk fornuftighet, ass. Så nå lever jeg som en parasitt og suger opp av venteforventninger og gleder fra dere prøvere og nygravide istedenfor. Muahaha! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Og jeg svarte bare lykkelig i vei!

Vurderte å bare spille med så jeg ikke fremstod helt dement, men ærlighet er mer morsomt :ler:

Skulle gjerne kjørt på med andremann om jeg skulle fulgt hjertet, men teite hjernen sier at det ikke er så lurt :dry: Føkk fornuftighet, ass. Så nå lever jeg som en parasitt og suger opp av venteforventninger og gleder fra dere prøvere og nygravide istedenfor. Muahaha! :nigo:

Jeg hadde noen taker om at en ny baby hadde vært fint da min gutt rundet ett år (og ikke lenger var en baby, men en liten gutt). Men, jeg var egentlig ikke klar. Ikke slik jeg er nå hvor eggstokkene nærmest skriker etter å få satt i gang denne prosessen og det litt brennkvikt :opplyser:

Jeg har sniklest prøve- og gravidbøker i minst en halvår nå, om ikke mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, ikke denne syklusen, men neste? Da har det med å treffe med en gang så vi nesten føder samtidig, ok? :opplyser::ler:

For du skjønner, det SKAL treffe denne syklusen, hvis ikke blir det baluba og jeg må nesten arrangere et fakkeltog mot denne kjipe kroppen. Klarte å lese om sekundær infertilitet via Suzanne Kaluza, og da fikk jeg selvsagt panikk og antar nå at det er derfor jeg ikke ble gravid i pp1, så nå må kroppen få seg en real skjennepreke :krangle:

Nei, det blir nok ikke start før neste syklus. Jeg veksler mellom å synes mannen er en @%}|# dust og å synes det er greit. Mannens argument er at noen uker fra eller til ikke gjør noe, og da slipper stress med at jeg kanskje er dårlig midt i flyttingen. Og det høres jo fornuftig ut det hadde det ikke vært for at jeg vil starte NÅ!!! :rasende:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...