Gå til innhold

Blir litt paranoid rett før mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjente at jeg ble psykisk syk-liknende rett før mensen kom. Nå er jeg helt fin igjen. Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok helt normalt dessverre.....

Skrevet

Kan det bli bedre med p piller?

Skrevet

Det er nok helt normalt dessverre.....

Blir det bedre om jeg går på p piller?

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg ble veldig lett irritert før mensen når jeg ikke gikk på p-piller. Nå når jeg går på microgynon merker jeg ingenting.

Skrevet

Blir det bedre om jeg går på p piller?

Mulig du blir bedre.Jeg ble det ikke.

Skrevet

Hva mener du med 'psykisk syk liknende'? Hvis du sikter til virkelig paranoia, så fall vil jeg ikke si at det er normalt, nei. Om du kun blir mer mistenksom, irritert og kvalm og lei, så kan det være forståelig.

Forøvrig så er det mye hormoner ute og går i menstruasjonperioden, og det kan nok påvirke både humør og kropp. Jeg personlig får noe helt inn i granskauen vondt i magen den første og andre dagen, mens jeg har venninner som enkelt irriterer seg blå over småting og andre som konstant føler seg utmattet.

• Liker 3
Skrevet

Hva mener du med 'psykisk syk liknende'? Hvis du sikter til virkelig paranoia, så fall vil jeg ikke si at det er normalt, nei. Om du kun blir mer mistenksom, irritert og kvalm og lei, så kan det være forståelig.

Forøvrig så er det mye hormoner ute og går i menstruasjonperioden, og det kan nok påvirke både humør og kropp. Jeg personlig får noe helt inn i granskauen vondt i magen den første og andre dagen, mens jeg har venninner som enkelt irriterer seg blå over småting og andre som konstant føler seg utmattet.

Jeg mener psykotisk.

AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS.

Jeg tror du skal søke profesjonell hjelp. Du har skrevet en hel del urovekkende innlegg den siste tiden.

Anonym poster: 0cb8c2b70d520527293cec66b15c4073

• Liker 1
Skrevet

Dette.

Veldig mange blir premenstruelle. For min del hadde jeg et par dager hvor jeg tenkte "jeg er stygg og feit og ingen er glad i meg. Jeg er helt mislykket". Så fikk jeg mensen, alt var fint og jeg skjønte hvorfor alt var dritt to dager før... Jeg går nå på p-piller og har ikke PMS. Veldig deilig.

Gjest grapefrukt
Skrevet

TS, dette mener jeg i full vennlighet: du bør oppsøke hjelp - dette forumet kan ikke bistå med den kompetansen det virker som du kan behøve.

• Liker 2
Skrevet

Kjære trådstarter.

Jeg stenger nå denne tråden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe for vi vet ikke hvilken kompetanse som ligger til grunn for svarene du måtte få. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med legen din for å få et profesjonelt svar på spørsmålene du måtte ha om det du opplever angående din psyke og menstruasjonssyklus.

Lykke til,

mvh ninuska_, moderator

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...