Gjest TS Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Hei Har ligget våken mye inatt pga sterke stikkende smerter i eggstokkene ( føles ut som eggstokkene) derfor bestemte jeg meg for å skrive inn her, for jeg ble nesten litt skremt. Det er på denne tiden jeg skal ha eggløsning, men nå har de stikkende smertene vart i noen dager, de kommer som sterke knivstikk, og føles ofte ut som vonde luftbobler der inni. vanskelig å forklare. Noen som opplever samme og vet der er helt normalt?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Eggløsningssmerter er ganske vanlig, og noen kan ha sterke smerter. Det sa i allefall min lege til meg en gang. Jeg har sterke eggløsningssmerter, med kramper og hogg i underlivet. Mine eggløsningssmerter er faktisk sterkere enn menssmertene. Det er ikke annet å gjøre enn å ta paracet, og vente på at det skal lindre smertene noe.
Ryvre Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Tror nok det er ganske normalt egentlig. Jeg klarer knapt å gå pga smertene under eggløsningen. Nå har jeg en del cyster også som gjerne sprekker under denne tiden så det er mulig det er det som gjør at det blir ekstra vondt
Gjest TS Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Takk for svar det var betryggende å høre, smertene er som du sier, ganske sterke hogg i underlivet. Jaja, vet hvertfall når jeg har eggløsning da, kan være greit til senere hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå