Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en kjole, som er nå hos en skredder, for jeg ville justere litt på den, blant annet få åpen rygg, men, smart som jeg er tenkte ikke på at jeg da ikke kan gå med bh...

Noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt såkalt puppeteip? Eller noe slikt ..? Helst i butikk da jeg må ha det innen fredag kveld :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. vet ikke om hvor du får kjøpt det, kanskje nelly har det. Men vet ikke om du får den innen fredag da, selvom de pleier å være veldig raske på levering! :P

Skrevet

Tviler litt på det, og er kjedelig vist jeg ikke hadde gjort det. For kjolen skal brukes til Fredag, og må ha noe. Puppene mine er ikke de peneste uten noe støtte *ler*

Skrevet

Er kjedelig å sitte å vente på noe som ikke kommer før over helgen da, da kunne du liksom ha letet istede for å vente!

Men du kan jo høre litt rundtom, tror de har noe på lindex som er skåler som kan festes på puppen, da det er teip i skålen. Er veldig usikker,men skulle gjerne hatt noe puppeteip selv også, for mine pupper er ikke akkurat vakker uten støtte heller. Heheh

Skrevet

Takk for tipset, da får jeg sjekke ut Lindex! :-)

Gjest Solise
Skrevet

Vet at cubus har en hudfarget bh som bare klistres på, som kopper :)

Gjest Nikki09
Skrevet

De fleste "rene" undertøysbutikker selger det iallefall :-)

Skrevet

Lindex selger puppetape, men vet ikke helt om jeg ville anbefalt den, den er stiv og litt ubehagelig syns jeg. Cubus selger også slike cups som du bare kan klistre på, men den bh'en har ikke vært flatterende på verken meg eller mine venninner til noen anledning.

Men du kan jo alltids prøve, kan godt være jeg som er i overkant kresen!

Skrevet

dette pleier å funke til du blir svett, så glipper teipen. Jeg har ennå ikke funnet en som holder ut når jeg blir varm... Ta med bh om du må.

Skrevet

Ikke helt svarene jeg håpte på med tanke på at en slik " klistre på bh" er både uflatterende og glir av, men og gå med vanlig bh i åpen rygg er uaktuelt, da er trekant puppene mine bedre tror jeg :fnise:

Skrevet

Var på Lindex i dag, og de har puppeteip, kjøpte ikke riktignok, fordi jeg kom på at jeg har ingen kjoler med bar rygg. Så får kjøpe det først! :)

AnonymBruker
Skrevet

Er puppeteip en gangs bruk?

Anonym poster: 56ad1a96f2dc54265464983c61264bdb

Skrevet

Puppetape og puppetape, venninna mi brukte noe fra Biltema, det holdt hele kvelden og hele natta, hun sverger kun til den. Jeg har ikke testa det selv, men er man desperat så...?

• Liker 2
Skrevet

biltema sin var veldig vond å ta av fant jeg ut. Man er jo så følsom i dette området. Men ja, jeg ville ikke anbefalt det, men har gjort det i despirasjon... :grinele:

Skrevet

Jeg har sånne "skåler" som jeg kjøpte på Cubus. Det kommer nok litt an på hviket kjolestoff det er, men jeg brukte det til en skinnkjole med åpen rygg, og det gikk helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...