QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 To dager før jeg skal reise, ser jeg en kommentar om harde senger! TO DAGER! hvorfor kunne ikke den personen sagt ifra litt før? Jeg er allergisk mot harde senger. HvorDan skal jeg klare å stappe en madrass inn i kofferten? Nei, jeg vil ikke sende den som spesialbagasje. 1
loffen Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Jeg kan reise isteden for deg, jeg elsker harde senger.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 jeg hater hardesenger. har vært på hotell hvor det var som å sove på en steinblokk! yæk. du kan jo spørre på hotellet etter ekstra madrass? de fleste hoteller har jo ekstra senger så de burde jo ha noen ekstra madrasser. kansje de er mykere. Anonym poster: a2c3fbf0239a67b1ebaa6268ef57f9d6
Cho Kon It Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Spør hotellet etter en overmadrass, de fleste har det. 1
Lucid Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 ta med deg en oppblåsbar i kofferten! Kan ikke love deg at det er veldig stabilt, men det er i det minste mykere. Eventuelt gjør som noen over her foreslo; Spør om de har ekstra madrasser/ekstra dyner God ferie ^^
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2012 Takker for alle råd. Jeg tror jeg går for å kjøpe madrass der nede :gjeiper: Ser for meg blikket i resepsjonen hahaha. De har ikke ekstra overmadrass der, gitt. og oppblåsbar er jeg litt redd for å ligge på Jeg vrir meg som en tørketrommel i søvne, så kommer til å falle ut av senga hehe.
genacvale Skrevet 25. juli 2012 #8 Skrevet 25. juli 2012 To dager før jeg skal reise, ser jeg en kommentar om harde senger! TO DAGER! hvorfor kunne ikke den personen sagt ifra litt før? Jeg er allergisk mot harde senger. HvorDan skal jeg klare å stappe en madrass inn i kofferten? Nei, jeg vil ikke sende den som spesialbagasje. Jeg må nesten dra litt på smilebåndet her. Alle har forskjellig oppfatning av hva som er hardt. Jeg har også opplevd lignende, uten at det har vært så ille som beskrevet i kommentaren (rett og slett overdrev vedkommende kraftig). I tillegg har de fleste hoteller tepper/ekstra dyner du kan bruke til å legge over madrassen. God tur!
Lucid Skrevet 25. juli 2012 #9 Skrevet 25. juli 2012 De fleste hoteller har ekstra dyner.. Hvis du legger et lag med dyner på madrassen kan det bli veldig mykt og godt, uten at du trenger å bruke mer penger. Kan du ikke se for deg blikkene i resepsjonen hvis du kommer med en svær madrass under arma?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå