Kjakan Skrevet 13. februar 2004 #1 Skrevet 13. februar 2004 Vi lurer litt på om vi skal dra på bryllupsreise på vestlandet, vi.. Vi kunne tenke oss et sted hvor det er fint og muligheter for litt aktiviteter. Er det noen som har noen gode tips? Gjerne noe litt annerledes.. Siden vi har en liten pjokk hjemme, så blir det bare 3-4 dagers tur...
Pip Skrevet 13. februar 2004 #2 Skrevet 13. februar 2004 Finst veldig mange fine stader på vestlandet - kva for aktivitetar er det du er ute etter?
Kjakan Skrevet 14. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2004 Ja, alt fra kanopadling til fjelltur, fisking, spa/velvære eller noe helt annet...m.a.o. nå å gjøre...enten nytelse eller fysisk aktivitet.. eller om det er noen steder som er spesielt fine/annerledes.
magnhild Skrevet 14. februar 2004 #4 Skrevet 14. februar 2004 Voss er kjempefint spør du meg...Der er det mye å finne på, men jeg vet ikke om det finnes noe spa der... Hm, kommer ikke på noe mer akkurat nå. Stryn er jo også veldig fint, men det kjenner jeg ikke til...
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2004 #5 Skrevet 14. februar 2004 Stryn er en veldig fin plass... Er der nesten hver sommer(har hytte i horningdal) Men jeg har aldri hørt om der er spa... Å der er heller ikke så veldig mye å finne på...
Gjest Tex Skrevet 15. februar 2004 #6 Skrevet 15. februar 2004 Hva mener du med Vestlandet da? Jæren eller Kristiansund? Fuglefjellet på Runde er fantastisk, Atlanterhavsveien, Ona fyr, øyene ut i havet er jo helt utrolige.....
Maxine Grey Skrevet 15. februar 2004 #7 Skrevet 15. februar 2004 sjekk her: http://www.haholmen.no/index.html
Gjest Madam Felle Skrevet 15. februar 2004 #8 Skrevet 15. februar 2004 Overnattingssteder på Voss. http://www.voss-booking.no/hoteller.htm
pretty in pink Skrevet 15. februar 2004 #9 Skrevet 15. februar 2004 Stryn. Sommerskisenter, koselige mennesker, går an å gå ut både rolig og på byen, og mye folk men ikke overfullt. Ihvertfall ikke når jeg har vært der.
Ninach Skrevet 16. februar 2004 #10 Skrevet 16. februar 2004 Os, ved Bergen! En perle om sommeren, med masse tilbud og idyllisk plassert ved fjorden! Anbefaler å overnatte på Solstrand Fjordhotell, der har de også SPA - et fantastisk fint hotell med personlighet, god service og fasinerende omgivelser! ( www.solstrand.com ) Klem Ninach
Crispo Skrevet 16. februar 2004 #11 Skrevet 16. februar 2004 Her er noen linker du kan sjekke ut..... tror de fleste var nevnt fra før.... Alexandra (Flotte fjorder, breer, sommerskisenter og SPA, mm.....) Selje Hotell (SPA Thalasso, klosterbesøk, fotturar, fiske, dykking surfing, mm.....) Havstuene (Kombiner bytur og et besøk på de mange øyene, havrafting, båttur, fiske, dykking mm.....)
Peluche Skrevet 16. februar 2004 #12 Skrevet 16. februar 2004 Kommer jo veldig an på hva dere vil oppleve da, om det er uteliv eller ro dere vil ha. Lysekloster utenfor Bergen er helt aldeles nydelig, men veldig rolig og ganske upraktisk om dere ser for dere å gå ut en tur. I så fall ville jeg bodd i Bergen by, og heller tatt dagsturer til omliggende områder, både Lysekloster, Hardanger og ut mot sjøen er det veldig fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå