Gå til innhold

kan noen lage denne til meg?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

Du får spørre FruN... :ler:

hun lager sånne fancy kaker og stas hele tiden... jeg tror hun er avhengig av å bake, for jeg har lest at hun driver å flytter og at hun ikke får bakt siden det blir så mye styr... heheheee.....

Skrevet

Du får prøve å lage selv da, ser ikke så alt for vanskelig ut :)

Skrevet

Du får prøve å bake den selv,kanskej du etterhvert synes baking er gøy å ser at det egentlig er ikke så vanskelig som det ser ut til.

Skrevet

Du får prøve å lage selv da, ser ikke så alt for vanskelig ut :)

Nja, kommer an på om hun er en av dem som er i stand til å svi tevannet eller ikke. =P

Skrevet

Nja, kommer an på om hun er en av dem som er i stand til å svi tevannet eller ikke. =P

Godt poeng :fnise:

Fikk så lyst til å bake nå, men har aldri noen anledning :klaske:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har handlet inn, og skal lage den i morgen. Ikke vanskelig. Bare å følge oppskriften

DE hadde ikke pekanøtter der jjeg handlet,men hva smaker det av de? kan jeg bytte til noe annet? Valnøtt?

Anonym poster: e302923cffb83c5c37867295201c8629

Skrevet

Hehe :) jeg er flink til å lage mat , men når det lommer til å bake så blir jeg ALDRI fornøyd!

Jeg ser jo selv at dette kan umulig være vanskelig, å lage boller er heller ikke vanskelig, men alikevel blir jeg aldri fornøyd!

Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg skulle gjerne gjort det altså, men tror det blir vanskelig å sende frossen sjokoladekake med posten :surprised:

Skrevet

Hmmm... Det er sant :P jeg får bare prøve og eventuelt feile ;)

Har fått et ekstremt sug etter kaker siden jeg ble gravid, så det får være lov å unne seg litt av og til, eller ? :)

Gjest Fairydust
Skrevet

Hmmm... Det er sant :P jeg får bare prøve og eventuelt feile ;)

Har fått et ekstremt sug etter kaker siden jeg ble gravid, så det får være lov å unne seg litt av og til, eller ? :)

Gravid eller ikke - det er alltid lov å kose seg! :tommelsmil:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg skulle gjerne gjort det altså, men tror det blir vanskelig å sende frossen sjokoladekake med posten :surprised:

vel, norge er altfor lite til tider- det kan faktisk være at ts utrolignok er naboen din :fnise:

eller kanskje kollegaen din!

eller mamma`n din!?

Gjest Fairydust
Skrevet

vel, norge er altfor lite til tider- det kan faktisk være at ts utrolignok er naboen din :fnise:

eller kanskje kollegaen din!

eller mamma`n din!?

Hehe, de to første kan kanskje være, men mamma ville nok ikke spurt her om noen kunne lagd den kaken for henne. Så flink som hun er å bake! Hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...