Gå til innhold

Frustrert

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kjære og jeg har alltid deilig og langvarig sex, men jeg sliter med å få ham til å forstå at jeg trenger stimulans for å oppnå full tilfredsstillelse (= orgasme).

Han kan holde på i lang tid med selve samleiet, men jeg kommer jo ikke av det. Å ta på meg selv er liksom ikke et alternativ ettersom han har gitt uttrykk for at jeg ikke skal gjøre det når han er der.

Han er flink til både fingring og oralsex. Problemet mitt er at han stopper (like) før jeg når klimaks. Nå sliter jeg med å komme dit i det hele tatt, fordi jeg forventer at han stopper nok straks, og da er det liksom ikke noen vits. Blir bare mer frustrert av det.

Når han så synes det er nok "forspill" er det samleie som gjelder og det er jo kjempegodt, men jeg får ingen orgasme av det. Når han er ferdig, er vi ferdige, og da er det bare å roe ned kroppen igjen og "komme over det".

Jeg blir så skuffet og lei meg av at han ikke forstår at det betyr uendelig mye for meg å få orgasme mens vi har sex sammen. Det har hendt et par ganger at jeg har tatt "sakene i egne hender" mens han ligger der med ryggen til og det føles både trist og nedverdigende. Jeg har forsøkt å skjule at jeg blir skuffet, men nå har jeg vært lei meg i et par dager siden sist, og jeg tenker at jeg ikke har lyst til å ha sex fordi jeg så ofte ender opp uten tilfredsstillelse. Men kommer nok til å være like forhåpningsfull neste gang og neste gang og neste gang. Og jeg er redd jeg kommer til å bli like skuffet gang på gang..

Jeg får ikke til å snakke med ham om det igjen. Jeg tror ikke jeg greier å forklare ham det uten at han kommer til å føle at det er hans "ansvar". Og jeg er så trist og lei og sint at jeg er redd jeg kommer til å si det SÅ feil..

Er jeg den eneste som har det slik? Noen som har gode råd å komme med?

Anonym poster: 6c1c4c8832fa0c1a531bb4c8f745bf72

Anonym poster: 6c1c4c8832fa0c1a531bb4c8f745bf72

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han kan holde på i lang tid med selve samleiet, men jeg kommer jo ikke av det. Å ta på meg selv er liksom ikke et alternativ ettersom han har gitt uttrykk for at jeg ikke skal gjøre det når han er der.

Dette er iallefall helt feil av han. Hvorfor vil han ikke at du skal ta på deg selv? De aller fleste kvinner trenger klitoris stimulans for å få orgasme, og det fikser det aller best selv. Hadde mannen min nekta meg å ta på meg selv hadde jeg bare sett slik ut :eeeh: Hvem er det han tror han er som kan bestemme over min nytelse, liksom!

Anonym poster: 3f4d727cb0bd104e33c0258f29d27076

Skrevet

Tror egentlig han mente at det var "hans jobb", liksom...

Skrevet

Sex er ikke en en mans jobb, dersom vi ikke snakker om onani...

Sex skal være godt for begge to, det betyr at begge må bidra, begge må gi og ta for at sexen skal bli best mulig. Tror ikke du har mange andre muligheter enn å snakke med ham om det igjen.

Har det vært slik med tidligere partnere og?

Det er viktig at du ikke fremstiller dette som at det er han som gjør noe feil, ikke er god nok e.l. Fokuser på at du vil at dere begge har det så godt som mulig. Jeg kan garantere at han og opplever en merkbar bedring om du får orgasme, spesielt om det skjer når han er inni deg.

Skrevet

Gjør jobben selv heretter, og blir det spørsmål så er det jo bare å forklare hvorfor. Han hadde vel ikke likt å aldri få komme han heller?

• Liker 1
Skrevet

Snakk med han om det! Si hvordan du føler det og hva du mener skal til for at du også skal komme. De fleste menn ønsker jo at dama også skal komme i mål, og for de aller fleste damer er det da kun stimulering av klitoris som gjelder. Skjønner at han også vil hjelpe deg, men som menn så kjenner vi kvinner kroppen vår best og hva som skal til av trykk, hurtighet o.l for at vi kommer.

Skrevet

Uff, skjønner at det høres ut som om jeg legger skylda på ham, men det mener jeg ikke!

Og jeg har fått orgasme sammen med ham flere ganger, det bare skjer så alt for sjelden. Og det er ikke sånn at jeg/vi ikke nyter sex'en forøvrig, det bare mangler "det lille ekstra" for min del. Og som du sier så skulle man jo tro at han ville synes det var en merkbar bedring, men det virker nesten ikke som om han skjønner det... Og det er IKKE fordi jeg ikke gir lyd fra meg. Jeg har også sagt til ham at det var helt herlig å få orgasme de gangene det har skjedd.

For litt over en måned siden greide jeg ikke å holde maska etter at vi var "ferdige" og sukket tungt. Jeg forklarte ham at jeg var lei av å ikke "bli ferdig" når vi elsker og at jeg var skikkelig frustrert. Da jobbet han noe ekstra et par ganger etterpå og det var veldig flott. Men så virker det som om han har "glemt" det igjen.

Det har ikke vært slik med tidligere partnere, men de har kanskje vært mer "løsslupne" og gitt uttrykk for at det har vært deilig også for dem at jeg har tatt på meg selv.

Skrevet

Jeg klarer heller ikke uten selvhjelp. Han tenner på å se på, så det er ikke et problem. Som du sier så er det fort gjort at han stopper rett før, så da er det jo mye bedre for begge hvis han konsentrerer seg om seg og du fikser deg? Det er jo mye kjekkere om begge blir fornøyde?!

Skrevet

Dama jeg er sammen med nå kommer bare når hun tar på seg selv under samleie. Jeg synes det er bare deilig, men i enkelte stillinger blir det vanskelig for henne å gjøre det, og det er jo litt kjipt.

Men jeg prøver bare å holde ut så lenge jeg kan i stillingene hun får det til, slik at hun kan komme først. Deretter kan jeg komme i hvilken som helst stilling jeg vil etterpå.

Det gir meg vanvittig tilfredsstillelse når hun kommer, men noen (få heldigvis) ganger klarer jeg ikke å holde ut lenge nok, og det gir meg litt dårlig følelse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...