Gå til innhold

Mammadagboka


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Gjest Alabama

Det blir nok bra med litt mat som metter mer enn melk!

Lillemann sov forresten fra 19.30 til 04 i helga! :hakeslepp: Vi var på hyttetur i skogen. Han har aldri sovet så lenge i strekk før. Det var deilig, men jeg hadde jo verste melkesprengen da jeg våknet en time før lillemann, så måtte ut og finne et melkeglass jeg kunne melke i. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig med baby som sov så lenge! Håper du fikk utnyttet det og sovet litt selv også ;)

Melkespreng ja.. Auau! Får håpe noen ikke forvekslet håndmelk-melkeglasset ditt med et vanlig melkeglass morgenen etter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Så deilig med baby som sov så lenge! Håper du fikk utnyttet det og sovet litt selv også ;)

Melkespreng ja.. Auau! Får håpe noen ikke forvekslet håndmelk-melkeglasset ditt med et vanlig melkeglass morgenen etter :fnise:

Hadde litt lyst til å gi det til kjærsten til søstra mi. Han drikker melk som tørstedrikk. Kanskje det kunne hjulpet.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Lillemann har et merkelig søvnmønster. Det har vært skikkelig vanskelig å få ham til å sove enkelte dager, mens andre dager sover han flere timer om dagen og rundt to timer i strekk. I går ble det lite søvn og da er han klengete og sutrete, mens i dag har han sovedag igjen. Sovet to timer allerede og er på andre runden nå.

Dessuten har han våknet 06 og 06.30 de siste dagene. :blink: Det blir jo ikke så mye nattesøvn på en liten pjokk når han sovner 21-21.30 og spiser et par ganger i løpet av natta.

Jaja..

Vi har kjøpt ny vogn. En gammel Simo som jeg tror er fra midten av nittitallet. Kosta 800 kr på finn.no og skulle egentlig bare være sovevogn til balkongen, men den er ganske fin å se på så jeg har litt lyst til å bruke den til turer. God å trille med super demping. Den gynger sånn deilig. Tror det må være veldig bra å sove der mens man går tur.

Lillemann sover i den nå ute på blakongen. :Nikke:

Ellers har jeg fått skikkelig vondt i knærne mine. :frown: Har hatt litt vondt i det ene håndleddet en stund og følt meg stiv i kroppen i noen uker. Kjenner at jeg får vondt i føttene på kvelden. Har trodd at det har vært dårlige sandaler, men det kan ikke verke sånn i knærne pga det!? Ihvertfall ikke etter en god natts søvn. Har googlet fenomenet og funnet ut at det er noen som får leddsmerter mens de ammer. Skikkelig kjipt. Føler meg som en gammel dame. :dry: Håper det gir seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Fikk tips i en annen tråd om familiebutikken.no. 70% på masse varer. Var litt utplukka mtp størrelser, men fikk kjøpt masse fint til lillemann. Votter, ulldress og bodyer. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Han sover og sover.. :klo: Hadde jeg visst at han skulle gjøre det i dag så hadde jeg satt igang med noe, men jeg har jo ikke fått gjort en dritt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vurderer også å kjøpe en ny vogn, dersom hun vokser ut av bagdelen nå snart (1 mnd igjen kanskje), og vi ikke får sportsdelen til å fungere (hun er jo litt ung mener jeg). Høres deilig ut med skikkelig gyngevogn. Men ser at behovet litt her iallfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Det finnes vel et par mykbager (bl.a Teutonia) som er litt lengre enn mange av hardbagene. Kanskje du kan trikse og mikse litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...