Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Helt siden jeg sto opp i dag, har det knirka i ørene, forferdelig ekkelt. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Dotter / lyd i ørene. Noen som vet hva det kan være? Det stopper aldri. Merker det veldig når jeg ligger eller spiser.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Ingen som kan svare?.. Har hatt det sånn i dag og, bare mindre. Men ble plutselig svimmel når jeg gikk, rett før jeg svimte av.. Og etter det har jeg hatt tung pust og svimmel hele tiden :s Vet ikke om det har noe med dette da..
Aubree Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Kanskje det er noe ørevoks som ligger dumt til inni der. Inntil trommehinnen eller noe. Du får kjøpt middel på apoteket for å skylle ørene, men erfaringsmessig er den ikke mye hjelp i. Men du kan jo prøve. Ellers må du til legen. Han skyller ørene på noen få minutter:)
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Kanskje det er noe ørevoks som ligger dumt til inni der. Inntil trommehinnen eller noe. Du får kjøpt middel på apoteket for å skylle ørene, men erfaringsmessig er den ikke mye hjelp i. Men du kan jo prøve. Ellers må du til legen. Han skyller ørene på noen få minutter:) Men lager liksom ørevoks sånn dotter / knirking i øret?
Ibanez Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Jepp, det gjør det. Som aubree sa kan du kjøpe ørerens på apoteket, jeg synes det får ut litt ørevoks, men ikke så mye. Vet helle ikke hva som er normalt da.
Aubree Skrevet 26. juli 2012 #7 Skrevet 26. juli 2012 Jepp, det gjør det. Som aubree sa kan du kjøpe ørerens på apoteket, jeg synes det får ut litt ørevoks, men ikke så mye. Vet helle ikke hva som er normalt da. Ja det kan knirke og lage rare lyder De fleste har nok litt voks i ørene, men jeg har absolutt sett noen prakteksemplarer med null voks haha Man skal helst ikke bruke q tips, det dytter det bare lengre inn. De med minst voks bruker som regel ikke q tips har jeg erfart. Best å få fjernet voksen om du har mye, da dette til slutt kan stivne og bli til en steinhard propp som ikke går ant å få ut. Da hører man ganske dårlig.
Yesterday Skrevet 27. juli 2012 #8 Skrevet 27. juli 2012 Ja det kan være voks, men det kan være andre ting og. Får du det ikke bort og det er veldig ubehagelig så dra til legen for en henvisning til en ØNH-spesialist. Det er neppe noe farlig uansett Jeg har sånn knirking selv, dotter i ørene, innimellom leamus i ørene, øresus, alt har jeg mest i høyre øre. Og ØNH finner ikke ut av det, så det er iallefall ikke noe farlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå