Gjest jente Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Flere her som har fått en verkebyll/ kong / "tvilling"/ inngrodd hår øverst i rumpesprekken som de har måttet snitte opp hos lege / sykehus??!? -Hvor gammel var du? - Hvor lenge hadde du den? - Måtte du operere, ellet snittet de den enkelt opp? - Ble du kvitt den for godt? - Gjort noen tiltak for å unngå å få det igjen? - Fått det igjen?
Sweet77 Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 (endret) Tiltak: Be kjæresten stake deg opp. Hjelper garantert. Endret 23. juli 2012 av Flair
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 En i familien fikk det nettopp, det var snakk om operasjon men etter en antibiotika kur så sprakk den av seg selv. Han plages enda med verk, noen uker siden den sprakk. Flere av spørsmålene kan jeg ikke svare på Anonym poster: 473a26c62ccb19ac0f26e1c8bc3404fc 1
Sulosi Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Ærlig talt for et flåsete svar fra Flair. Dersom byllen ligger greitt til så kan legen snitte den opp. Min eksmann fikk det gjort på legevakten og byllen kom ikke tilbake. Etterpå måtte han sitte i et kar med grønnsåpevann en gang til dagen frem til snittet var grodd igjen. Han sa selv det var helt ok å få den snittet, alternativet var jo at han hadde store smerter og ikke kunne sitte. 1
Sweet77 Skrevet 23. juli 2012 #5 Skrevet 23. juli 2012 Ærlig talt for et flåsete svar fra Flair. Dersom byllen ligger greitt til så kan legen snitte den opp. Min eksmann fikk det gjort på legevakten og byllen kom ikke tilbake. Etterpå måtte han sitte i et kar med grønnsåpevann en gang til dagen frem til snittet var grodd igjen. Han sa selv det var helt ok å få den snittet, alternativet var jo at han hadde store smerter og ikke kunne sitte. Ja, jeg vet... skal skjerpe meg... Men det ville jo funket, da?
Sulosi Skrevet 23. juli 2012 #6 Skrevet 23. juli 2012 Ja, jeg vet... skal skjerpe meg... Men det ville jo funket, da? Kan garantere at det hadde gjort vondt verre. 1
Sweet77 Skrevet 23. juli 2012 #7 Skrevet 23. juli 2012 Kan garantere at det hadde gjort vondt verre. Med ondt skal ondt fordrives, vet du! Litt smerter, og så hadde den vært vekk.
Gjest mekra Skrevet 23. juli 2012 #8 Skrevet 23. juli 2012 Første "tvilling" da jeg var 15, snittet opp hos lege og grønnsåpebad hjemme. Byllen kom tilbake med ca 1/2 års mellomrom til jeg fikk den fjernet kirurgisk da jeg var 17 1/2. Har ikke fått den tilbake etter operasjonen, er nå 40 år :happy:
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2012 #9 Skrevet 23. juli 2012 Med ondt skal ondt fordrives, vet du! Litt smerter, og så hadde den vært vekk. Med mindre du mener "snittet opp med sterilt utstyr", så jo, det hadde gjort vont verre.
Minsten Skrevet 23. juli 2012 #10 Skrevet 23. juli 2012 Jeg har hatt dette.. Å jeg måtte opereres.. Ingen tabletter som hjalp.. Men hos meg var den svær. Så snittet ble 15cm og 12cm dypt.. Jeg vet, svært!! Dette operasjons såret måtte gro åpent, og en bestemt type"bandasje"måtte brukes inni såret til dette var grodd.. Operasjonen ble utført med spinal bedøvelse og den var ikke vond, men alltid litt ekstra ubehagelig når en er våken. Legene fikk ikke fjernet hele rota til problemet og denne kom tilbake, og jeg måtte opereres igjen.. Etter den siste operasjonen har problemet vært borte.. Eneste jeg har holdt meg unna er g-streng. Jeg var vell 25 når jeg fikk dette og gikk ganske lenge med det før jeg gjorde noe med det. Og det er kanskje grunnen til at de ikke fikk fjernet Alt under første operasjon. Så visst jeg var deg ville jeg kontaktet lege ganske raskt. Da er det mulig at du slipper unna operasjon og at det holder å smitte.. Bare spør visst det er noe konkret du lurer på! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå