AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Jeg og min partner er i et veldig åpent forhold, og vi har diskutert å prøve trekant. Vi er litt usikre på om vi skal ha med en ekstra dame eller mann. Noen som har råd? Anonym poster: cb25b7833e64f3c704fec4d6957de73d
Gjest Quake Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Det dere ønsker mest? Mannen min ønsker en ekstra jente og jeg ønsker en ekstra mann, så vi står fast selv =p
Medlem Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Hva med firkant, en ekstra av hvert kjønn? win-win
fruBeist Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 om en vil ha en ekstra mann, og den andre en ekstra kvinne, så gå for firkant! Geometri blir aldri det samme igjen
Plague Skrevet 23. juli 2012 #5 Skrevet 23. juli 2012 Å møte andre par fungerer ofte bra forutsatt at dere har reflektert nøye over hva dere går til og hvordan dere skal takle eventuelle anfall av mindreverdighetsfølelser og sjalusi under gjennomføringen og i etterkant. Det er ofte lurt å legge en "slagplan" i forkant, og deretter ha en debriefing i etterkant. Å ha med en eller flere ekstra inn i sexlivet når man er et par krever mye tillit, god kommunikasjon og et sterkt forhold.
Gjest Herr Heftig Skrevet 23. juli 2012 #6 Skrevet 23. juli 2012 (endret) Dere kan jo bytte på, eller ha firkant som flere har foreslått. Evt. kan dere ta et kompromiss med sheamale eller hemafroditt eller noe lignende. Edit: er det noe galt med avateren min, den ble veldig lang. Ser ikke ut som beskjæringen fungerte. Endret 23. juli 2012 av Herr Heftig
Gjest sardintroll Skrevet 24. juli 2012 #7 Skrevet 24. juli 2012 Jeg har nylig hatt trekant, det var veldig deilig. En fjerde part er ikke å forakte, men da er det kanskje greit å dele opp, så dere er to par?
pressplay Skrevet 24. juli 2012 #8 Skrevet 24. juli 2012 Jeg har nylig hatt trekant, det var veldig deilig. En fjerde part er ikke å forakte, men da er det kanskje greit å dele opp, så dere er to par? Er ikke du sånn ca. 16 år?
Gjest sardintroll Skrevet 24. juli 2012 #9 Skrevet 24. juli 2012 Det stemmer, Ikke bare ca. men ganske nøyaktig.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #10 Skrevet 25. juli 2012 Jeg og min partner er i et veldig åpent forhold, og vi har diskutert å prøve trekant. Vi er litt usikre på om vi skal ha med en ekstra dame eller mann. Noen som har råd? Anonym poster: cb25b7833e64f3c704fec4d6957de73d Dere må først avklare hva dere mener med trekant. For meg er trekant når tre personer har sex med hverandre, men forbausende mange kaller det trekant dersom en kvinne har sex med to menn samtidig, eller en mann har sex med to kvinner samtidig. Ekte trekant hvor alle har sex med hverandre, forutsetter fravær av homofobi. En viktig forutsetning å ta hensyn til er at kvinner er menn langt overlegne i seksuell kapasitet, dersom lysten er til stede. Selv om mange menn drømmer om å ha sex med to kvinner samtidig, er det et oppsett som sjelden blir vellykket, da kvinnene bare delvis blir tilfredsstilt. Ekte trekant med to kvinner og en mann kan bli bra. En kvinne som har sex med to menn samtidig, kan også bli bra, hun klarer lett å tilfredsstille begge. Ekte trekant med to menn og en kvinne forhindres ofte av menns homofobi. Dette er generelle betraktninger, så dere må vurdere hva som passer best for dere. Anonym poster: 5a5436fb4fbdaa8c66fe940364d35df1
Tidus Skrevet 25. juli 2012 #11 Skrevet 25. juli 2012 (endret) Enig med AB over her. Jeg er for hetero til å ha trekant med to menn. Jeg kunne ikke inngått noe kompromiss heller.. Så.. Hvis dama ville hatt trekant med to menn, og jeg med to kvinner, så hadde det aldri blitt noe ut av det Heldigvis er ikke dette noe særlig ønske. Hadde vært gøy, men jeg ville vært singel om jeg skulle gjort det. Edit: Jeg er for øvrig ikke enig i trekantdefinisjonen din AB. Endret 25. juli 2012 av Tidus
Gjest norah Skrevet 25. juli 2012 #12 Skrevet 25. juli 2012 Om dere har er veldig åpent forhold er det da ingenting å være usikker på: jatakk begge deler. Men jeg ble litt undrende på definisjoner her ifht til siste AB: om ekte trekant er alle leker med alle, hva kalles da varianten "samme kjønn leker ikke"? Liksomtrekant? Parsex med gjesteopptreden? Trekant med kjønnsforbehold?
MaestroR Skrevet 26. juli 2012 #13 Skrevet 26. juli 2012 For å teste fantasien og sjalusien kan dere jo late som om dere ikke kjenner hverandre hvis en fyr skulle legge an på deg, Planlegg det og finn et sted hvor f.eks. samboeren din kan se på uten å bli sett og la typen som har lagt an på deg få gå litt langt, f.eks stikke handa ned i trusa di og ta deg på musa, eventuelt gå truseløs så samboeren ser musa bli klådd. Det gjorde kona og jeg flere ganger før vi følte oss sikre og det ble aktuelt med trekant. Ideen fikk vi fra et lignende forum som dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå