Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

bør jeg da også holde meg "usynlig" på face, skype osv? eller skal jeg bare være pålogget? .. foruten denne fyren er det ikke noe annet som holder meg på skype når jeg tenker meg om, og å chatte på facebook gjør jeg relativt sjeldent..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke vært pålogget.

Vil han kontakte deg så kan han ringe eller sende melding.

Skrevet

jepp sant.. takk for gode råd :)

Er ikke slik at han ikke har tatt noe initativ, men sist gang han tok et initiativ var den dagen han sovnet fra daten.. etter det har det vært labert..

Skrevet

jepp sant.. takk for gode råd :)

Er ikke slik at han ikke har tatt noe initativ, men sist gang han tok et initiativ var den dagen han sovnet fra daten.. etter det har det vært labert..

Ja, og det går ikke an å bare fortsette sånn.

I kjærlighet er det alt eller ingenting som gjelder.

Glem ikke det.

Skrevet

nei:)

men er redd han glemmer meg om jeg ikke dukker opp på skype, poster ting på face osv.. men om han virkelig liker meg og er interessert så glemmer han vel ikke så lett... sukk..

Skrevet

er bare så lei av at jeg ikke engang får sjansen til å vise en gutt hvem jeg er før jeg blir "droppa".. og etter å ha blitt behandla sånn 3 ganger så begynner selvtilliten å bli temmelig tynnslitt.

Skrevet

Han høres ut som en som bare vil en ting, men som prøver å skjule at det faktisk bare er det han vil for å ikke såre deg. Tror ikke han er noen å satse på..

• Liker 1
Skrevet

du har nok rett..!

Skrevet

er bare så lei av at jeg ikke engang får sjansen til å vise en gutt hvem jeg er før jeg blir "droppa".. og etter å ha blitt behandla sånn 3 ganger så begynner selvtilliten å bli temmelig tynnslitt.

Bedre at du finner en annen gutt som du får til en bra kjemi med. En som du merker er interessert i deg.

Men jeg skjønner at det sliter på selvtilliten. Folk som ikke vet hvordan de skal oppføre seg har dessverre den effekten.

Du kan jo ta en pause i datinga også.

Skrevet

jeg trokke jeg gidder å vente mer... tror jeg kommer til å sende en kort og konsis meld hvor jeg bare sier at jeg ikke gidder mere, og at jeg vil han sier det om han ikke er interesert.. jeg vet vel egentlig at han ikke er interessert, men jeg trenger faktisk litt ro i kroppen og noe konkret å gå etter:P...

Skrevet

jeg trokke jeg gidder å vente mer... tror jeg kommer til å sende en kort og konsis meld hvor jeg bare sier at jeg ikke gidder mere, og at jeg vil han sier det om han ikke er interesert.. jeg vet vel egentlig at han ikke er interessert, men jeg trenger faktisk litt ro i kroppen og noe konkret å gå etter:P...

Det kan du gjøre. Bare ikke regn med noe ærlig svar.

Skrevet

Haha, jeg bare skjønner ikke logikken. er det virkelig mulig å være så forbanna pysete at man ikke bare kan skrive tilbake at man ikke tror det funker? hadde jeg vært i hans sko hadde jeg faktisk hatt null problemer med å svare ærlig på noe sånt... skjønner virkelig ikke hva som er i veien med folk..

og å lyve skaper jo bare større virrvarr og mere problemer. er visst blitt sånn at ærlighet ikke teller for noe, og at å bare gi folk the silent treatment er det beste.

Skrevet

Haha, jeg bare skjønner ikke logikken. er det virkelig mulig å være så forbanna pysete at man ikke bare kan skrive tilbake at man ikke tror det funker? hadde jeg vært i hans sko hadde jeg faktisk hatt null problemer med å svare ærlig på noe sånt... skjønner virkelig ikke hva som er i veien med folk..

og å lyve skaper jo bare større virrvarr og mere problemer. er visst blitt sånn at ærlighet ikke teller for noe, og at å bare gi folk the silent treatment er det beste.

Ja, det ser ikke bedre ut. Det enkleste er tydeligvis å bare stikke av uten å si noe.

Og hvis man blir tvunget til å si noe, så er det enkleste å bare holde den andre med godt snakk (løgn).

Altfor mange har rett og slett hverken oppdragelse eller vett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...