AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Nå har jeg altså pådratt meg hodepine etter timer foran pc'en, på leting etter billig bilforsikring. Finnes det et menneske der ute som forstår seg på dette? Jeg hører at Jernbanebanken tilbyr gode priser, men ut ifra nettsidene deres later det til at de ikke har noen bilforsikring over hodet. Jeg kan selvfølgelig kontakte dem i morgen, men er det noen som vet det fra før? Vet dere om andre med billige forsikringer? Andre råd?? Alt mottas med stor takk! Bilen er en Mazda 626 fra -97. Betalte 20.000 for den. Anonym poster: 2132c7e06b09642ea1c1b1fb50a5b500
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Skal du ha delkasko, kasko, kasko pluss? På de fleste sider med forsikringer kan du legge inn all informasjon om bil og deg selv, så sende inn. Da kontakter de deg på mail eller telefon med et tilbud. Gjensidige, if, sparebanken, storebrand, tryg, terra osv. Er så utrolig mange! Jeg har aldri hørt om den du nevner, ser ut til at det går - men nettsiden funket ikke. Ring. http://www.dinside.n...e-bilforsikring Anonym poster: 04fda31b29f45956da88bea9dc9df5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå