Gjest cool_water Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Har da akkurat funnet ut at det ikke er så vanskelig å lage hjemmelaget sushi. Så nå trenger jeg forslag til fyll Vi brukte salmalaks, agurk og avocado da vi lagde det i helgen, greit med litt variasjon!
Topplue Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 (endret) Mango, laks og majones med lime og chili er herlig! Vårløk bruker jeg også ofte. Endret 23. juli 2012 av Forever :)
Minya Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Her går det i laks, agurk og purre. Jeg skulle gjerne variert mer med scampi også, men min kjære er allergisk mot skalldyr, så for å unngå at han får magetroll, har jeg latt være å lage scampisushi. Får du tak i fersk tunfisk eller fersk kveite, er det også genial sushifisk. Dessverre er fersk kveite umulig å oppdrive her jeg bor. :/
Brunhilde Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Jeg jobber litt med sushisaken, så det blir som regel et par biter med røkt laks til meg. Ellers foretrekker jeg nigirisushi fremfor maki, da bruker jeg helst laks og avokado.
Gjest cool_water Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Takk for svar! Skal teste ut litt av hvert fremover Tenkte meg ned på torget og se om de har fersk tunfisk og kveite, syns iallefall tunfisk er godt Men i dag blir det nok fritert scampi, agurk og avocado
Kvist Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 (endret) Takk for svar! Skal teste ut litt av hvert fremover Tenkte meg ned på torget og se om de har fersk tunfisk og kveite, syns iallefall tunfisk er godt Men i dag blir det nok fritert scampi, agurk og avocado Husk at du bør fryse fersk tunfisk og kveite (og forsåvidt annen fisk som ikke er av typen Salma etc) før du bruker det rått. *edit* Glemte linken Endret 25. juli 2012 av Kvist
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå