AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Jeg prøver å gå ned i vekt, men har gitt meg selv lov til å spise litt nøtter/rosiner som mellommåltid eller når jeg er litt sulten. Dette kommer jo opp i en del kalorier og jeg mistenker det setter en stopper for vektnedgangen. Har en stillesittende jobb og iblant blir det litt kjedespising. Jeg er veldig glad i nøtter og rosiner og har litt vanskelig for å begrense det når jeg først har tilgang på det. Trenger derfor tips til hva jeg kan bytte dette ut med. Har prøvd oppskåret frukt og grønnsaker, men funket dårlig. Er det noe annet som er litt kalorifattig som kan erstatte nøtter og tørket frukt? Anonym poster: a7ef0bce555310831da665eb37fb3992
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Nei. Nøtter og tørket frukt kan ikke lett erstattes uten å komme innom frukt og grønnsaker. Er det ingen grønnsaker du liker å knaske rå? Gulrøtter i sticks, blomkål i små buketter? Det er jo frukt og grønt som er de kalorifattige alternativene... Hva med sukkererter? Ellers blir det isvann med sitron for å distrahere deg litt , og knaske isbitene?! Hjemmelagde knekkebrød med massivt med frø kan også funke, men da er vi tilbake til fettstoffer i linfrø, solsikkefrø osv. (Men det bør du ikke være redd for altså.) Anonym poster: 616f2fd2aa8eca1bff212df26c9fd5e4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Jeg er ikke redd for sunt fett i små mengder, men blir nok litt for mye kalorier med nøttene. Har laget meg oppskårede gulrøtter til imorgen, ikke så glad i frukt, men gulrøtter til morgenkaffen er ikke like godt Står veldig tidlig opp og spiser frokost da. Når jeg er kommet meg på jobb begynner jeg å bli sulten og har da spist nøtter til kaffen til det blir lunsj. Synes knekkebrød blir litt for voldsomt til det. Er det ikke noe jeg kan lage som er kalorifattig og holder en stund? Anonym poster: a7ef0bce555310831da665eb37fb3992
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå