Gjest Tekola Skrevet 15. juli 2013 #541 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Så kjipt at svaret lar vente på seg! Hun trives uten pute i varmen, regner jeg med? Eller generelt, om det var så at varmen lar vente på seg hos dere Endret 15. juli 2013 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 15. juli 2013 #542 Del Skrevet 15. juli 2013 Så kjipt at svaret lar vente på seg! Hun trives uten pute i varmen, regner jeg med? Eller generelt, om det var så at varmen lar vente på seg hos dere Vi fikk faktisk svar nå på lørdag, barnelegen var enig om at puten kunne tas av. Så nå har hun den bare på natten og trives godt med det. Hun er å blitt tøybleiebaby nå og det går veldig kjekt for oss alle. Varmen venter med å komme til oss ja. Såpass at jeg savner vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. juli 2013 #543 Del Skrevet 15. juli 2013 Åh så bra at hun slipper puta! Det må være deilig for dere alle, tenker jeg Ja, veitu, sånt "mellomvær" = drittvær.. Jeg forstår deg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 16. juli 2013 #544 Del Skrevet 16. juli 2013 Åh så bra at hun slipper puta! Det må være deilig for dere alle, tenker jeg Ja, veitu, sånt "mellomvær" = drittvær.. Jeg forstår deg godt! Dette er første gang på 5 år at jeg har fri på sommeren så kunne jo vært litt fint vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 17. juli 2013 #545 Del Skrevet 17. juli 2013 Idag har vi vært på 4 mndskontroll. Vesla veier 6700g og er blitt 64,5cm. Så nå har hun virkelig vokst. Hun har god kontakt og er veldig sosial. Ei blid og fornøyd frøken! Siden hun har gått så bra opp i vekt blir vi ikke å begynne med grøt ennå. Men vi har litt småproblemer på kveldene med overtrøtt og surk mens vi venter på å gå gitt dagens siste flaske. Så vi blir å prøve å bare gi di fire flaskene om hun er trøtt og klar for sengen i 6-7tiden. Vi vil jo merke om hun trenger den femte og kanskje får vi en lettere dag med flere rutiner om vi kommer oss opp til normal tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 18. juli 2013 #546 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg har forresten opprettet en blogg. Så om noen ønsker tilgang så bare rop ut så legger jeg dere til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 18. juli 2013 #547 Del Skrevet 18. juli 2013 Ååh, stor jente! Jeg vil gjerne ha tilgang til blogg! (Ikke at jeg får sjekket så mye før jeg er tilbake i Trondheim, men det er jo bare litt over en uke til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 18. juli 2013 #548 Del Skrevet 18. juli 2013 Ååh, stor jente! Jeg vil gjerne ha tilgang til blogg! (Ikke at jeg får sjekket så mye før jeg er tilbake i Trondheim, men det er jo bare litt over en uke til ) Da er du lagt til. Ja hun er blitt god og rund nå, så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 18. juli 2013 #549 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg vil også ha tilgang til bloggen om jeg kan :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 18. juli 2013 #550 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg vil også ha tilgang til bloggen om jeg kan :D Lagt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 18. juli 2013 #551 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg vil også gjerne ha tilgang til blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 18. juli 2013 #552 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg kan ikke finne bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 18. juli 2013 #553 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg glemte å trykke lagre. Nå er dere begge lagt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 18. juli 2013 #554 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg vil også gjerne lese bloggen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 18. juli 2013 #555 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg vil også gjerne lese bloggen din Da er du også lagt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 18. juli 2013 #556 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg vil også gjerne ha tilgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 18. juli 2013 #557 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg vil også gjerne ha tilgang! Klart du skal få det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 21. juli 2013 #558 Del Skrevet 21. juli 2013 Heisann! Mener å huske at du lagde og frøs ned makroner til dåpen? Frøs du markronene med eller uten fyll? Og hvordan ble de når de tinet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 21. juli 2013 #559 Del Skrevet 21. juli 2013 Heisann! Mener å huske at du lagde og frøs ned makroner til dåpen? Frøs du markronene med eller uten fyll? Og hvordan ble de når de tinet? Jeg frøs dem ned med fyll. Det ble nesten bedre av det synes jeg. Nå har jeg aldri smakt makroner annet enn de jeg har laget selv så usikker på om det er rett smak, konsistens osv. Men de ble populære i dåpen. Og jeg brukte oppskriften til Pascal, den finner du på tv3.no. Mye lettere framgang enn feks passion4baking sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 21. juli 2013 #560 Del Skrevet 21. juli 2013 Jeg frøs dem ned med fyll. Det ble nesten bedre av det synes jeg. Nå har jeg aldri smakt makroner annet enn de jeg har laget selv så usikker på om det er rett smak, konsistens osv. Men de ble populære i dåpen. Og jeg brukte oppskriften til Pascal, den finner du på tv3.no. Mye lettere framgang enn feks passion4baking sin. Takker og bukker! Da blir det lyseblå og hvite makroner i dåpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå