Gjest asanti Skrevet 27. januar 2013 #301 Del Skrevet 27. januar 2013 Prøv å bygge opp med ei dyne og ei pute ekstra i ryggen, så slipper du den fæle halsbrannen Jeg har sovet såååå mye bedre etter at jeg bygget opp. Var litt småskeptisk til at ryggen/rumpa skulle synes det var ålreit, men det funker så bra! Natten min har flydd som en drøm Våknet litt i 09-tiden, deretter sov vi til 11.30. La oss rundt 01.30 i natt. Kjempedeilig Det skal jeg prøve på inatt, om jeg overlever dagen. Kjempebra! Deilig å få gode netter før den lille snusken din kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 28. januar 2013 #302 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg er vel en ganske åpen person. Og tror at om jeg skulle holdt angsten inne hadde den vunnet med en gang. Det er ingen sosial angst, men den holder meg unna sosiale sammenkomster innimellom jeg velger å ikke dele den. Og det nekter jeg. Så da er det bare en ting å gjøre. Snakk om den med de som er nær og de man er sammen med skulle den bli trigget. De som velger å ikke respektere det velger jeg bort. Da har de ingenting med meg å gjøre. Og du har rett, delt angst er halv angst. Veldig bra sagt. Jeg har å noen personer som jeg kan skryte av meg selv til når jeg føler jeg har oppnåd noe over angsten, og det er veldig fint. Jeg kan påpeike at dette klarte jeg uten at de blir leie, og de gjør samme til meg om det skulle være behov. Så tøff du er som facer angsten! Det er tøft, men også den eneste måten å vinne over den på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 28. januar 2013 #303 Del Skrevet 28. januar 2013 Så tøff du er som facer angsten! Det er tøft, men også den eneste måten å vinne over den på. Takk. Man må bare, er uaktuelt for meg å gjemme meg bak den. Jeg er veldig spent på hvordan neste omvisning vil gå, når samboer kommer hjem skal vi prøve en runde til inne på føden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 #304 Del Skrevet 28. januar 2013 Takk. Man må bare, er uaktuelt for meg å gjemme meg bak den. Jeg er veldig spent på hvordan neste omvisning vil gå, når samboer kommer hjem skal vi prøve en runde til inne på føden. Det er så godt at de rundt deg tar deg på alvor! Og det skulle jo bare mangle Vet om noen som ikke ble tatt alvorlig av familien, og da er det jo klart at ting blir mye mye verre! Lykke til, det kommer til å gå kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 28. januar 2013 #305 Del Skrevet 28. januar 2013 Det er så godt at de rundt deg tar deg på alvor! Og det skulle jo bare mangle Vet om noen som ikke ble tatt alvorlig av familien, og da er det jo klart at ting blir mye mye verre! Lykke til, det kommer til å gå kjempefint Jeg er veldig takknemlig for at de viktigste i livet mitt er støttende og tar det på alvor. Det er ikke noe som blir snakket så høyt om egentlig, men mange ganger er stille støtte like godt. Nå skal jeg få laget meg litt middag. Tror det blir en lettvint grønnsaksuppe med pølsebiter i, altså den man lager fra grunnen av med vann, bulijong, frossen grønnsaksblanding og pølser. Ikke noe posesuppe her i gården. Også har jeg kjøpt, igjen, to berlinerboller med vaniljekrem som venter på å bli spist til dessert. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 28. januar 2013 #306 Del Skrevet 28. januar 2013 Du er virkelig tøff asanti, jeg beundrer pågangsmotet ditt! Du tar tyren ved hornene og nekter å la angsten vinne over deg. Ved å konfrontere angsten og snakke åpent om det har du allerede kommet langt, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 28. januar 2013 #307 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg gleder meg til å fortelle dere at jeg har født på sykehuset og at vi filmet fødselen! For det har jeg virkelig lyst til. Så kan jeg i ettertid se hvor flink jeg var, at jeg vant og jeg synes jo fødsler er så fine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 #308 Del Skrevet 28. januar 2013 Høres ut som en fantastisk middag! Så herlig å lese om fler som lager mat fra bunnen av! For ikke å snakke om de deilige berliner-bollene!! Jeg har litt rullekake på benken, jeg Oioiii.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 #309 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg gleder meg til å fortelle dere at jeg har født på sykehuset og at vi filmet fødselen! For det har jeg virkelig lyst til. Så kan jeg i ettertid se hvor flink jeg var, at jeg vant og jeg synes jo fødsler er så fine. Fina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 28. januar 2013 #310 Del Skrevet 28. januar 2013 Høres ut som en fantastisk middag! Så herlig å lese om fler som lager mat fra bunnen av! For ikke å snakke om de deilige berliner-bollene!! Jeg har litt rullekake på benken, jeg Oioiii.... Fina Nå er jeg mett og god. Må bare vente litt før jeg hiver innpå med berlinerboller. Wiii. Kos deg med rullekaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 29. januar 2013 #311 Del Skrevet 29. januar 2013 Utstyrsliste Vogn Kjøpt Vognpose Bestilt Stelleveske Kjøpt Bilstol m/base Kjøpt Tripptrapp m/ newborn Kjøpt Sprinkelseng Kjøpt Bedside Crib Kjøpt Tummytub Badestativ Bleiebøtte Babycall Kjøpt Dyne 80x100 Kjøpt Sengekant Kjøpt Madrass Kjøpt Sengesett x2 Kjøpt Laken x2 Kjøpt Tisselaken Kjøpt Håndklær vanlig Kjøpt Håndklær m/hette Badetermometer Febertermometer Stelleprodukter Kjøpt Brystpumpe Tåteflasker Fått i gratispakker Smokker Fått i gratispakker Cheeky wipes sett Bestilt Tøybleier Bestilt Nå begynner det virkelig å komme seg! Har ikke skrevet opp klær i listen, men vi har nok og jeg vil vente med å kjøpe mer fram til man vet hvilke kjønn lille er. For øyeblikket venter jeg på at posten skal komme med noen pakker, noen med ting til lille og noen til oss selv. Tiden går så tregt når man venter, noen av pakkene burde ha vært her i forrige uke. Ting tar tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 29. januar 2013 #312 Del Skrevet 29. januar 2013 Dere er jo i virkelig god rute Så deilig! Vi venter på ei stelleveske, også mangler vi bare babycall Veldig godt å slippe tankene fra listene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 29. januar 2013 #313 Del Skrevet 29. januar 2013 Dere er jo i virkelig god rute Så deilig! Vi venter på ei stelleveske, også mangler vi bare babycall Veldig godt å slippe tankene fra listene Ja det er deilig å slippe å tenke på flere kjøp. Bare småtteri som mangler nå. Har dere bestemt dere for hvilken babycall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 29. januar 2013 #314 Del Skrevet 29. januar 2013 Ja det er deilig å slippe å tenke på flere kjøp. Bare småtteri som mangler nå. Har dere bestemt dere for hvilken babycall? Mulig at min stefar tar med seg no fra utlandet dersom det er billigere. Ellers så fikk jeg tips om denne fra Avent. Dere har tenkt på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 29. januar 2013 #315 Del Skrevet 29. januar 2013 Mulig at min stefar tar med seg no fra utlandet dersom det er billigere. Ellers så fikk jeg tips om denne fra Avent. Dere har tenkt på da? Det er lurt om man kan få med seg fra utlandet. Jeg sparte 3000,- på å kjøpe tøybleiene fra Usa istede for Norge. Vi har kjøpt denne fra Avent http://www.netonnet.no/art/hjem-og-fritid/barn-og-foreldre/babycall/philips-scd600/176015.2049/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 29. januar 2013 #316 Del Skrevet 29. januar 2013 Det er lurt om man kan få med seg fra utlandet. Jeg sparte 3000,- på å kjøpe tøybleiene fra Usa istede for Norge. Vi har kjøpt denne fra Avent http://www.netonnet....00/176015.2049/ Ja, ikke sant Fancy! Kanskje jeg skal ønske meg den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 29. januar 2013 #317 Del Skrevet 29. januar 2013 Ja, ikke sant Fancy! Kanskje jeg skal ønske meg den En venninne av meg har den og skryter veldig av den. Det hender at hun rekker å se tegn lille gutten hennes gjør før han våkner å blir sur, feks om han mister smokken ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 30. januar 2013 #318 Del Skrevet 30. januar 2013 32 uker. Tenk, nå er det bare 8 uker igjen, max 10 uker til vi får møte vår lille skatt. Jeg så utrolig spent på hvem det er som har sin lille varme og lune hule i magen. Gleder meg til vi har et navn og slipper å kalle den for den. Idag kom vognposen i hus, herreguuuuuud så flott den er! Den virkelig så ufattelig deilig å ligge i, så heldig lille som ska få kose seg i den. Fikk å en av gratispakkene idag, fra Bam var det vel. Og noe stash fra Bleieboden som trengs til stell og tøybleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. januar 2013 #319 Del Skrevet 30. januar 2013 Gratulerer med 32 uker idag, Asanti Lover deg, disse ukene går FORT!!! Navn er veldig veldig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 30. januar 2013 #320 Del Skrevet 30. januar 2013 Gratulerer med 32 uker idag, Asanti Lover deg, disse ukene går FORT!!! Navn er veldig veldig spennende Det kan jeg tenke meg. Gruer meg nesten litt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå