Nuttapia Skrevet 17. januar 2013 #241 Del Skrevet 17. januar 2013 Det skal sjekkes ut!! Så bra! Jøsses, hvor hører man i det hele tatt info om slike ting? Slike ting kommer jo kun med jungeltelegrafen virker det som..! Eller så er det jeg som er blind og ikke ser slike brosjyrer etc hos jordmor/lege.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 17. januar 2013 #242 Del Skrevet 17. januar 2013 Tror jeg tok litt i når jeg sa antall tonn søppel. Men det blir iallefall mye som er tungt å bryte ned å utgir metangass. Nå har jeg faktisk sendt mail til kommunen. Spent på hva jeg får til svar om jeg får noe. Å om jeg ikke har sagt det, fikk søknaden om foreldrepenger i retur i går. Arbeidsgiver hadde vært for treig med å sende inntektsopplysninger. Så da må alt gjøres pånytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. januar 2013 #243 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Det er ikke sikkert det er så mye med 5 tonn hvis man tenker på 10 bleier daglig den første tiden, litt mindre etterhvert kanskje men så holder de jo på til de er 3-4 år gamle og det er mange bleier!! på hele dette systemet med foreldrepenger! Endret 17. januar 2013 av *Lollipop* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. januar 2013 #244 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg fikk også brev fra NAV om at de ikke hadde fått alt. Jeg må gjøre alt selv fordi jeg er selvst.næringsdrivende. Er LITE motivert for å ordne slike ting nå, men jeg må jo..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 17. januar 2013 #245 Del Skrevet 17. januar 2013 Ja som sagt. Det er noen år siden jeg satt å leste om dette så antallet stemmer nok ikke. Så nettopp at på en nyere forskning at på 2-3år produserer et barn ca 800kg søppel med engangsbleie med avføring. Kanskje jeg blir litt for ivrig? Nå har jeg fått snakket med en hyggelig dame som behandler saken min. Arbeidsgiver hadde ikke krysset av rett, derfor ble det ikke godkjent. Jeg hadde gitt beskjed om at det skulle to innteksopplysninger til Nav, en for svangerskapspenger og en for foreldrepenger. Så nå må jeg bare få riktig så skal det løse seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 18. januar 2013 #246 Del Skrevet 18. januar 2013 Den nattlige dorunden endte med ekstrem halsbrann. Så her sitter jeg å prøver å slukke den med et glass samarin så jeg får sove igjen. Det ble så ille at å ligge føltes ut som jeg skulle kaste opp. Selv på venstre side som jeg har oppdaget er den beste siden å ligge på for å unngå oppstøtt. Heldigvis er jeg ikke alene om å være våken nå. Lille pusegutten sitter her å skravler og koser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. januar 2013 #247 Del Skrevet 18. januar 2013 Håper du fikk sove igjen! Skravlete pus er kos. Veslepusa mi driver og "passer på" meg litt om dagen. Hun har lært at hun ikke skal være innpåsliten med meg, da hun er fæl til å bare tråkke opp på andre og trykke katterumpa opp i ansiktet til folk Men ved meg legger hun seg godt inntil og sovner. Dét er ålreit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. januar 2013 #248 Del Skrevet 18. januar 2013 Så koselig med pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 18. januar 2013 #249 Del Skrevet 18. januar 2013 Å stikke rumpen oppi ansiktet hørtes kjent ut. Det gjør han her også. Men han er blitt flinkere til å ikke være for mye i veien for meg. Han skal helst ligge på magen da. En dag lå han i lik stilling som en baby og med potene på brystet mens han masserte som kattunger gjør på deres mor. Måtte flire litt av han da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. januar 2013 #250 Del Skrevet 18. januar 2013 De skjønner nok at noe skjer disse pusekattene De skal visstnok reagere på lukten av hormonene vi får mens vi er gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 18. januar 2013 #251 Del Skrevet 18. januar 2013 Det tror jeg at de gjør. Han er iallefall blitt superoverbeskyttende på meg. Og forresten. Er jo kommet over i uke 30! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. januar 2013 #252 Del Skrevet 18. januar 2013 Næmmen!! Grattis med 30 + 2!! Tiden flyyyyyr!!! Etter at jeg ble gravid, så har vesla og jeg vært litt kranglete med hverandre, men hun har plutselig roet seg nå.. Det er veldig ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 18. januar 2013 #253 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg tror pusegutten hadde vært annerledes hadde situasjonen med han ikke endret seg i starten av graviditeten. Vi omplasserte jo den andre som undertrykte han vi har nå. Så plutselig ble han leken, kosete, sosial og kontaktsøkende. Noe han aldri har vært før. Han var å plaget med sykdom, men er nå blitt frisk å ligger "bare" 2kg under normalvekta som er 8-10kg. Han ble forresten 3 år denne uken, 2 år igjen på å vokse. Elsker rasen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 18. januar 2013 #254 Del Skrevet 18. januar 2013 Da står barnevogna og bedside criben på lille sitt rom. Vi fikk kjøpt de siste store tingene idag så nå gjenstår litt smått og montering av bedside crib'en. Kjempegodt å få det i hus så man slipper å tenke mer på det. Værtfall når ukene går så fort som dem gjør. Nå har jeg bestemt meg for å re opp sprinkelsengen faktisk. Det må jo vaskes før lille tar det i bruk så hvorfor ikke pynte opp rommet i mellomtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. januar 2013 #255 Del Skrevet 19. januar 2013 Grattis med puseguttens 3-årsdag!! Digg å få ting på plass! Synes du absolutt skal kose deg med å ordne barnerommet!! Legg ut bilde, a! Jeg er litt sjalu, for her forblir barnerommet et gjesterom noen mnd til.. Men blir stas å flytte han inn på eget rom etterhvert, da! At tiden går fort er iallfall sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 19. januar 2013 #256 Del Skrevet 19. januar 2013 Wow! Under 10 uker igjen nå da!! Koselig å få ting på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 19. januar 2013 #257 Del Skrevet 19. januar 2013 Hvordan legger man ut bilder? Får ikke det til jeg. Er ikke så smart på disse forumgreierne. Det er ganske kjekt å få alt på plass slik at det vil bli lettere om det skulle bli en tung start når lille kommer. Med tanke på at samboer jobber så mye borte ville jeg få alt i hele huset klart før lille er her slik at oppussing, rydding og andre irriterende husprosjekter ikke blir noe irritasjonsmomenter. Jeg er av den typen som blir stresset og grinete om det er rot og kaos overalt. Ja tenk. 10 uker! Kjenner at jeg begynner å bli litt nervøs altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. januar 2013 #258 Del Skrevet 19. januar 2013 Trykk på "Bruk full editor", så ser du "legg til fil" eller noe under boksen man skriver i Ditto vedrørende rot og kaos Sambo får virkelig svingt seg om dagen!! Vi ligger sååå bakpå med alt som skulle vært gjort, vi, men nå begynner det å gå seg til. Må ikke bli nervøs, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 19. januar 2013 #259 Del Skrevet 19. januar 2013 Her er bilder av rommet slik det ser ut nå og utstyret vi har på plass. De ble feil vei når jeg la dem inn her, vet ikke hvordan jeg retter de opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. januar 2013 #260 Del Skrevet 19. januar 2013 Flott, asså!! SÅÅÅ flinke dere er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå