Gjest asanti Skrevet 6. januar 2013 #201 Del Skrevet 6. januar 2013 Helt klart på sin plass med godterispising når du har holdt deg unna hele uka! Håper du får fikset malingen sånn som du ønsker! Ja, det er jeg veldig enig i! Krysser alt jeg har får at jeg får fikset fargen og at den blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. januar 2013 #202 Del Skrevet 7. januar 2013 Det blir nok bra med fargen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 8. januar 2013 #203 Del Skrevet 8. januar 2013 I går fikk jeg malt et strøk maling på to av veggene og jeg er veldig fornøyd med fargen. Tror det blir kjempefint der inne! Så idag har jeg sett litt på nett, da spesielt kidsparadise.no. Herregud så mye flott! Fare for at det blir bestilt en god del derifra når lille har vist oss hvem den er. Nå skal jeg kose meg med litt cola og sjokolade etter en dum dag. Trøstespising på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. januar 2013 #204 Del Skrevet 8. januar 2013 Har du hatt en dum dag? Det er ikke gøy Da er det veldig godt med litt sjokkis Så flink du er til å male, asså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 8. januar 2013 #205 Del Skrevet 8. januar 2013 Skulle til legen å ta ny blodprøve, men bilen ville ikke og der har nettopp vært mildvær og inatt snøfall. Så livsfarlig å gå med bekkenløsning. Ble kjempesint, klarer ikke helt å venne meg til at ikke alt går som planlagt lengre. Håper å klare å ta de to andre veggene senere ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. januar 2013 #206 Del Skrevet 9. januar 2013 29 uker. Fikk endelig tatt den blodprøven idag. Må ta to ekstra pga blodtypen min. Sjekket å blodprosenten, den var ganske lav men har forstått det slik at den er lavest nå. Har ikke tenkt å ta jerntabeletter for jeg kan spise leverpostei som en helt. Det holder. Har ikke kommet meg så mye lengre med malingen, ble 1.strøk på to av veggene and thats it. Bekkene og halsbrannen er ille om dagen. Men jaja. Slik er det bare. Fikk kjøpt gulv idag da, så samboer skal få kose seg med det når han kommer hjem på fredag. Så da er det ikke lenge igjen til rommet er ferdig så vi kan starte med litt montering av møbler. Gleder meg. I kveld skal jeg på første Barn I Magen-treff, det blir nok koselig. Har vært flere tidligere, men da var det flest damer på 30+ mens nå er det mer i min alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. januar 2013 #207 Del Skrevet 9. januar 2013 Hurra for 29 uker!! Max 13 uker igjen Håper du har kosa/koser deg ikveld, asanti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. januar 2013 #208 Del Skrevet 9. januar 2013 Satser på litt over 10 uker igjen. Krysser alt jeg har får å treffe fullmånen. Det var kjempekoselig å treffe andre med mage. Traff en tidligere kollega og vi har termin samme dag. Det kan bli spennende. Nå teller jeg ned til samboers hjemkost, to dager. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 13. januar 2013 #209 Del Skrevet 13. januar 2013 Tipper det var godt å få samboeren hjem? Håper helgen har vært strålende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 13. januar 2013 #210 Del Skrevet 13. januar 2013 Tipper det var godt å få samboeren hjem? Håper helgen har vært strålende!! Det var utrolig deilig å få han hjem igjen. Men sprøtt nok så har jeg nå begynt å få søvnproblemer når han er her istede for motsatt som det har vært fram til nå. Men jeg kan tenke meg til at det har noe med at to uker fra gir ekstra kosebehov når man sover og når magen plutselig er blitt i veien, så ja. Da sover jeg dårlig. Ellers er veggene ferdig malt, gulvet er lagt og nesten alle listene er ferdig malte. Trenger et strøk til på vinduet så er rommet klart for innredning. Kjenner det klør i fingrene på å montere sengen samt ha noe å stelle med mens han er borte. Selv om faren min mener jeg stresser alt for mye. Men redebygging er jo så koselig, og det er jo det eneste jeg har nå som jeg trør hjemme. Kjøpte Super Mario til wii'en på fredag, så vi spiller om kvelden. Er så morsomt med slike spill når man kan spille to samtidig på banen. Håper helgen din har vært fin den og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 13. januar 2013 #211 Del Skrevet 13. januar 2013 Det var utrolig deilig å få han hjem igjen. Men sprøtt nok så har jeg nå begynt å få søvnproblemer når han er her istede for motsatt som det har vært fram til nå. Men jeg kan tenke meg til at det har noe med at to uker fra gir ekstra kosebehov når man sover og når magen plutselig er blitt i veien, så ja. Da sover jeg dårlig. Ellers er veggene ferdig malt, gulvet er lagt og nesten alle listene er ferdig malte. Trenger et strøk til på vinduet så er rommet klart for innredning. Kjenner det klør i fingrene på å montere sengen samt ha noe å stelle med mens han er borte. Selv om faren min mener jeg stresser alt for mye. Men redebygging er jo så koselig, og det er jo det eneste jeg har nå som jeg trør hjemme. Kjøpte Super Mario til wii'en på fredag, så vi spiller om kvelden. Er så morsomt med slike spill når man kan spille to samtidig på banen. Håper helgen din har vært fin den og. Forstår at søvnen blir litt rar da, ja Hvor lenge skal din kjære være hjemme nå, da? SÅ INNMARI flinke dere er!! Må si dere har gjort mye iløpet av disse dagene! Sambo skulle egentlig male og liste i helgen, men han malte kun i 1 time isted, og satte seg ned for å spille Fifa istedet.. Vær glad for at du har en mann som gidder å løfte på rumpa, Asanti! Her i huset er det den gravide som må fyre igang raketten hos den vordende far! Pappsen min maser også om at jeg må slappe av. De er søte, disse pappaene!! Super Mario er moromoromoro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 13. januar 2013 #212 Del Skrevet 13. januar 2013 Forstår at søvnen blir litt rar da, ja Hvor lenge skal din kjære være hjemme nå, da? SÅ INNMARI flinke dere er!! Må si dere har gjort mye iløpet av disse dagene! Sambo skulle egentlig male og liste i helgen, men han malte kun i 1 time isted, og satte seg ned for å spille Fifa istedet.. Vær glad for at du har en mann som gidder å løfte på rumpa, Asanti! Her i huset er det den gravide som må fyre igang raketten hos den vordende far! Pappsen min maser også om at jeg må slappe av. De er søte, disse pappaene!! Super Mario er moromoromoro!!! Jeg ble kjempegrinete igår etter at vi hadde vært hos foreldrene mine siden pappa sa jeg måtte roe ned. Men jeg liker å få gjort ting ferdig med en gang, og når jeg hadde stått på denne uken med rygg/bekken-vondt å malt vegger så skulle vi jammen gjøre oss ferdig med resten i helgen! Så jeg tror samboer fikk litt vilje når han så hvor lei meg jeg ble. Han slapp jo maskering, maling og pirk. Skulle bare legge gulv han. Og vi tok av listene før vi malte de, så det har gått fort å male. Han skal være hjemme i 9 dager. Han jobber 12 og har fri i 9. Men tenk, nå er det bare tre arbeidsperioder igjen på han så er det langfri med påske og fødselsperm. Sikkert derfor jeg stresser, synes tiden går så fort nå når han jobber slik turnus og jeg er redd for å bli dårligere i bekkene så vil helst bli ferdig sånn at det bare er småpusk igjen. Elsker supermario! Det er så morro med slike spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 14. januar 2013 #213 Del Skrevet 14. januar 2013 Kjekt å få hjem samboeren, da - vet akkurat hvordan det er:-D kos dere masse!! Kjenner igjen søvnproblemene, ja. Ikke knyttet til samboeren her altså, men magen er liksom litt i veien. Men løser det med å tilbringe litt mer tid i senga, så går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 14. januar 2013 #214 Del Skrevet 14. januar 2013 Har fått sove bedre de to siste netterne. Begynte å ta magnesiumen på kvelden slik at jeg værtfall ikke blir liggende våken pga kramper i beina. Ang liggestilling, man kan vel ligge på magen om det ikke er ubehagelig? Jeg ligger veldig godt på siden/skrå på magen. Lille protesterer ikke så vil tro det skal gå bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. januar 2013 #215 Del Skrevet 14. januar 2013 Har fått sove bedre de to siste netterne. Begynte å ta magnesiumen på kvelden slik at jeg værtfall ikke blir liggende våken pga kramper i beina. Ang liggestilling, man kan vel ligge på magen om det ikke er ubehagelig? Jeg ligger veldig godt på siden/skrå på magen. Lille protesterer ikke så vil tro det skal gå bra? Jeg løfter rett og slett magen litt når jeg legger meg over til siden. Bare for å kjenne at jeg ikke klemmer lillemannen. Noen ganger har han "sparket i madrassen", men da har jeg forandret vinkelen litt, så går det veldig fint. Jeg kan fortsatt ligge på siden, men det er ikke så behagelig dersom han er veldig våken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 14. januar 2013 #216 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg løfter rett og slett magen litt når jeg legger meg over til siden. Bare for å kjenne at jeg ikke klemmer lillemannen. Noen ganger har han "sparket i madrassen", men da har jeg forandret vinkelen litt, så går det veldig fint. Jeg kan fortsatt ligge på siden, men det er ikke så behagelig dersom han er veldig våken. Kan man klemme de? Tror jeg må spørre jordmor imorgen bare for å være sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. januar 2013 #217 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg tror ikke det går an, egentlig. De har jo god plass, bortsett fra mot slutten. Spørs vel stor babyen er..? Men det føles iallfall litt sånn ut, syntes jeg. Nå vet jeg jo hvordan han ligger etc, så jeg synes det er lettere å legge meg på siden nå, enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 14. januar 2013 #218 Del Skrevet 14. januar 2013 Lille ligger mest på høyre side og det er den siden som er best å ligge på for meg selv. Nå er de fleste lister på plass (litt småpjusk med listen rundt døra og vinduet, men det tar jeg når samboer er dratt) møblene er satt på plass, sengen er montert samt stokke-stolen. Ble utrolig fint inne på lille sitt rom. Nå kan jeg virkelig ta av i å stelle i stand der inne. Det er godt å ha en plass der vi kan gjøre av alt som er til den lille, den andre sengen og vognen kommer nok i slutten av denne uken. Og tøybleiene ble bestilt idag og vognposen er underveis. Nå er det bare å få ferdig gjesterommet så er det meste klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 15. januar 2013 #219 Del Skrevet 15. januar 2013 Da har jeg vært hos jordmor på kontroll. Alt står bra til med den lille og den vokser rett. Jeg glemte selvfølgelig å spørre ang soving på magen, men vi skal på kurs der i morgen så får prøve å spørre da. Ang smertene jeg har i bekkene så kunne det komme av at jeg har hatt hofteproblemer som liten, for de smertene som er nå er ganske likt det jeg har hatt tidligere bare x10. Så da rådet hun meg til å ta det med ro, fortsetter med det. Jeg hadde å rett med at lille har snudd seg med hodet ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. januar 2013 #220 Del Skrevet 15. januar 2013 Så godt at alt ser bra ut!! Og herlig at hun har vett til å ligge med hodet ned Ha en fin dag, og slapp godt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå