Tina_O Skrevet 9. juni 2013 #501 Del Skrevet 9. juni 2013 Ååå, så godt å høre at dere har det så fint:-) Hehe, høres ut som om vi var forberedt på det samme, kolikk og null søvn:-D Godt at ikke det slo til for noen av oss;-) Er delvis "alenemamma" her også innimellom, men ikke så lange perioder som du da. Har lært meg å se det positive i dagene når mannen er borte - da har jeg venninner på besøk, eller henger laaange dager med mamma. Og jeg og vesla har heeele senga for oss selv;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 9. juni 2013 #502 Del Skrevet 9. juni 2013 Så godt å høre at dere har det fint og at vesla spiser og koser seg med flaska! Kjekt når de lærer seg å få ut luft, ja! Her raper S som en bryggesjauer! (Eller, vi fant vel ut at bryggesjauere raper som babyer ) Hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. juni 2013 #503 Del Skrevet 9. juni 2013 Vi koser oss veldig og jeg elsker min nye tilværelse. Trives veldig med min rolle som mamma og husmor. Og jeg er fornøyd med min nye kropp, mammakroppen! Har fått litt mer former som jeg har ønsket meg og synes rett og slett at jeg ser bedre ut nå. Har ennå 6kg igjen til startvekta, men har på en uke tatt inn 1 cm i midjen og 4cm! over magen/hoften. Det betyr jo også at jeg har fått mer muskler. Og det kjenner jeg når jeg skal løfte vognen inn i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 17. juni 2013 #504 Del Skrevet 17. juni 2013 Nå er samboer hjemme igjen og da har jeg startet med å øve på dåpskaken og det som skal gjøres til den dagen. Jeg må øve litt mer på å legge marsipanlokket, det er visst en kunst før man finner trikset på det. Men jeg har god tro på at det skal gå fint. Igår lagde jeg makroner for første gang og det gikk bare strålende. Førstegangslykke eller fant jeg trikset der også? De ble fine og veldig gode. Nam! Idag lager jeg cupcakes og en liten kake som skal få marsipanlokk over seg. Det er veldig lett å farge marsipan så det har fått en fin lillafarge. Og jeg har laget pynt som sommerfygler, sløyfer og små søte knapper. Håper gjestene som kommer idag synes det både ser bra ut og smaker så godt at di spiser opp alt. Om ikke så får jeg vel tilbake det jeg har klart å gått ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 17. juni 2013 #505 Del Skrevet 17. juni 2013 Så gøy! Du er flink! Nå fikk jeg lyst på kake. Godt det står en hel oreokake i kjøleskapet som skal spises i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 17. juni 2013 #506 Del Skrevet 17. juni 2013 Nå er samboer hjemme igjen og da har jeg startet med å øve på dåpskaken og det som skal gjøres til den dagen. Jeg må øve litt mer på å legge marsipanlokket, det er visst en kunst før man finner trikset på det. Men jeg har god tro på at det skal gå fint. Igår lagde jeg makroner for første gang og det gikk bare strålende. Førstegangslykke eller fant jeg trikset der også? De ble fine og veldig gode. Nam! Idag lager jeg cupcakes og en liten kake som skal få marsipanlokk over seg. Det er veldig lett å farge marsipan så det har fått en fin lillafarge. Og jeg har laget pynt som sommerfygler, sløyfer og små søte knapper. Håper gjestene som kommer idag synes det både ser bra ut og smaker så godt at di spiser opp alt. Om ikke så får jeg vel tilbake det jeg har klart å gått ned. Det er husmora si det! Skal du lage til hele dåpsfesten selv?! Wow, imponerende... Tror jeg bare allerede nå innser begrensningene mine og ber slekta fikse kakene.... Men jeg har fått laget invitasjoner da, det klarte jeg;-) og fine ble de og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 17. juni 2013 #507 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg skal lage dåpskaken, cupcakes, makroner og cakepops selv. Det kan lages i forveien å fryses ned så tror det skal gå bra. Bortsett fra dåpskaken da, den lager jeg fredagen eller lørdagen. Får å hjelp av ei venninne som er veldig flink til sånt. Ååååh himmelske cupcakes! Lagde med Môvenpick mapel walnut iskrem. Skal jeg sende noen i posten til dere? Invitasjonene bestilte jeg på en nettside og di ble kjempefine! Nå venter jeg på pynten. Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 17. juni 2013 #508 Del Skrevet 17. juni 2013 Min postkasse er stor og ledig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 18. juni 2013 #509 Del Skrevet 18. juni 2013 Åh nam! Det var godt med kaker igår! Meeen nå har jeg virkelig dårlig samvittighet for jeg har ikke trent og bare spist dritt nesten. Men nå er det tomt. Motivasjonen er ikke tilstende denne uken, samboer er ikke motivert og da gidder jeg nesten ikke. Gleder meg til han drar sånn sett. Ellers har vi vært på 3 månederskontroll idag. Vesla veier 5755g og har en hodeomkrets på 39,5cm. Lengden blir ikke målt pga hoftene, men hun er lang og slank. Ingen tungvekter, men dog brei last. Hun har ikke fått noe feber så har gått veldig greit. Hun bare sover. Tenk at hun bare om en liten uke er 3 måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. juni 2013 #510 Del Skrevet 18. juni 2013 Kake.. Så bra at sprøytene gikk så fint Tassen her ble grinete, så måtte dytte en paracet oppi der. Da gikk det så fint! Hvor lenge skal hun gå med hoftepute? Jeg husker ikke helt hva det heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 18. juni 2013 #511 Del Skrevet 18. juni 2013 Kake.. Så bra at sprøytene gikk så fint Tassen her ble grinete, så måtte dytte en paracet oppi der. Da gikk det så fint! Hvor lenge skal hun gå med hoftepute? Jeg husker ikke helt hva det heter.. Målte tempen i 22-tiden, da var den 37,3 så er vel ikke feber da? Hun smilte og tullet så skal ikke stå på humøret idag. Hun skal ha frejkas pute til i august-september. Men vi skal mase på oss en ul i juli for å se om det kan gå ant med pute bare om natten. For hun blir så varm når det er fint vær ute. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. juni 2013 #512 Del Skrevet 19. juni 2013 Krysser fingrene for at dere får time tidligere! Skjønner det blir varmt, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. juni 2013 #513 Del Skrevet 19. juni 2013 Uff, håper hun får ta den av før, ja! Det må være veldig ubehagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 19. juni 2013 #514 Del Skrevet 19. juni 2013 Dette har vært en rar dag. Vesla sov fra 21-09.30 og hun har såvidt sovet tre timer idag! Sovnet ikke for i 22-tiden, men hun har vært i godt humør. Rar reaksjon på sprøyta? Ellers ble jeg fristet til å prøve tøybleien igjen. Nå passer di kjempefint og selv om at hun tisset så var hun ikke våt mot stumpen. Gleder meg til puta er av å vi kan bruke det! For nå blir det alt for varmt. Nå som samboer er hjemme er jeg flink til å deligere mye over til han. Stell, mating og vask av flasker. Kjekt å få hjelp og superviktig med kvalitetstiden med pludring og kos ved stell og mating. Så herlig å se dem sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 23. juni 2013 #515 Del Skrevet 23. juni 2013 Denne uken har gått så fort. På lik linje med alle ukene samboer er hjemme. Men samtidig så kjenner jeg at det er godt når han reiser på jobb igjen, det er jo så deilig å savne han og få den herlige følelsen når han kommer hjem igjen. De neste to ukene blir å gå til dåpsforberedelser. Jeg skal lage en del kaker så må nesten bare henge i snart. Men må bare huske å ikke spise noe av det skal jeg passe kjolen jeg har kjøpt til dåpen. Det blir en streng plan de neste to ukene med kosthold og trening. Også må jeg kjøpe ny vaskemaskin. Den bestemte seg for å takke for seg igår kveld. Baah. Så utrolig kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. juni 2013 #516 Del Skrevet 24. juni 2013 Hvordan var helgen, Asanti? Pokkers hvitevarer som bare bestemmer seg for å dø.. Det er jo sååå morsomt å bruke penger på lissom..! Bilde av kjolen!! Jeg vil seeee Du er så flink til å trene, assa.. Hadde du ikke bodd på andre siden av landet, så skulle vi gjerne ha trena sammen, for jeg trenger en motivator som deg som kan mase meg ut av døra eller ned på parketten! Koselig med dåpsforberedelser! Ikke vær så lite forberedt som oss, da.. Vi holdt på til klokka var 04.00 natta før.. Herlighet.. Sukkerbrødet ville ikke heve i ovnen, fant en latterlig oppskrift på nettet! Før hadde jeg det i hodet. IKKE IGJEN, for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 24. juni 2013 #517 Del Skrevet 24. juni 2013 Hvordan var helgen, Asanti? Pokkers hvitevarer som bare bestemmer seg for å dø.. Det er jo sååå morsomt å bruke penger på lissom..! Bilde av kjolen!! Jeg vil seeee Du er så flink til å trene, assa.. Hadde du ikke bodd på andre siden av landet, så skulle vi gjerne ha trena sammen, for jeg trenger en motivator som deg som kan mase meg ut av døra eller ned på parketten! Koselig med dåpsforberedelser! Ikke vær så lite forberedt som oss, da.. Vi holdt på til klokka var 04.00 natta før.. Herlighet.. Sukkerbrødet ville ikke heve i ovnen, fant en latterlig oppskrift på nettet! Før hadde jeg det i hodet. IKKE IGJEN, for å si det sånn.. Helgen var rolig og fin. Men nå er jeg lei regn og overskyet vær, vil ha soool! Kjolen skal jeg se å få tatt bildet av, den er kjempefin men dog litt mye kanskje. Vi får se. Har noen andre i backup som jeg passer og er sommerlige. Fant også nye hvite pumps på Eurosko. Hurra for 3 for 2! Ny vaskemaskin er påtur å kommer til torsdagen. Det blir mange dager uten, men når den kommer så er det en kraftmaskin på 12 kg! Hoho! Nå skal det gå unna med dungene med klesvask. Jeg skal ha en til prøverunde med dåpskaken til helgen. Må bare invitere venninner på besøk til barnepass og kakespising. Kommer du også så kan vi trene sammen også? Dagens økt er gjennomført! Migrenen slapp heldigvis så nå er jeg overlykkelig over at den gode treningsuka er igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. juni 2013 #518 Del Skrevet 24. juni 2013 Hvis jeg blir invitert på kake først, så blir jeg gjerne med og trener etterpå!! Deilig med rolig helg! 3 for 2 på Eurosko ække dumt. Er på jakt etter sølv-pumps. Skal ha på meg en kongeblå kjole i august. Har funnet et kjempefint par på nettet, men vil heller shoppe på tilbud! 12 kg?? Wow, det er myyye tøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. juni 2013 #519 Del Skrevet 24. juni 2013 ÅH!!! Grattis til Vesla med 3 måneder idag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 24. juni 2013 #520 Del Skrevet 24. juni 2013 Kongeblå er så fin farge og det blir nok kjempefint med sølvsko til. Mhm! 12kg kapasitet og A++ med eco bubble-teknologi. Tror det skal bli rimelig greit. Eneste er at man må huske på å ikke stappe tørketrommelen like full siden den tar 8kg. Men er jo en del klær jeg henger opp til tørk også så det skal nok gå bra. Takk. Vi har feiret dagen med mye kos og at endelig er gudmoren hennes hjemme på laaaang sommerferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå