Gjest asanti Skrevet 5. april 2013 #441 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg pumpa litt siden hun ikke vil spise ofte nok og lille som var i flasken tok hun lettere enn puppen. Da trodde jeg at jeg skulle begynne å gråte. Hun tar pupp, hun bare tøver mye en stund først og putter hendene i munnen. Idag var den ene puppen fylt mer opp enn den var igår, så håper det er påtur opp igjen. Jeg har ikke kontaktet de men jeg har lest en del på nettsiden deres etter tips. Så nå håper jeg de fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 7. april 2013 #442 Del Skrevet 7. april 2013 Tenk at du nå er blitt to uker allerede. Dine to første uker har gått over all forventing, selv med litt småproblemer med ammingen som nå har tatt seg godt opp. Heldigvis! Lille vesla vår er virkelig snill. Hun sover fint om dagen og sover like fint om natten. Hun er nettopp begynt å spise litt om natten, men er bare snakk om en eller to ganger. Så vi får oss en god natts søvn alle sammen. Hun lager mye morsomme utrykk så vi flirer godt av henne til tider. Den stolte pappaen er veldig flink til å hjelpe med alt mulig rart i huset og henne såklart sånn at jeg kan få hvilt litt om det trengs. Kroppen min begynner å komme seg nå og det er en fryd hvor lett alt er blitt. Det er så deilig å dusje uten å bli sliten, løpe opp trappen og kle på seg klær uten problem. Jeg savner ikke magen, men jeg savner at samboer stoppet meg for å kose på den. Selv om at han tøver med bolledeigen som e blitt igjen nå. Pusegutten vår har oppført seg som en engel med lillemor i hus. Han er litt sjalu på at hun får så mye fangtid, men det går bra. Han legger seg ved siden av oss for å kose heller. Flinke gutten. Vi storkoser oss med vår nye hverdag med vår lille familie og har heldigvis har vi pappaen her i to uker til før han reiser tilbake på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 7. april 2013 #443 Del Skrevet 7. april 2013 Åååh Tenk at hun er blitt 2 uker allerede Tiden går så fort! Vil tru du ikke savner magen igrunn. Hører det er mangen som sier det at det er godt og ikke ha magen i veien og sånt. Men savner sparka, og kosen Men sånn er det vell bare Babylyd er så nydelig å høre Jeg gleder meg i hel når jeg leser hvordan alle dere som har fått den lille, har det Greit at pappa har enda to uker hjemme da. En får aldri for mye tid samen i den første tiden vil jeg tru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 7. april 2013 #444 Del Skrevet 7. april 2013 Åååh Tenk at hun er blitt 2 uker allerede Tiden går så fort! Vil tru du ikke savner magen igrunn. Hører det er mangen som sier det at det er godt og ikke ha magen i veien og sånt. Men savner sparka, og kosen Men sånn er det vell bare Babylyd er så nydelig å høre Jeg gleder meg i hel når jeg leser hvordan alle dere som har fått den lille, har det Greit at pappa har enda to uker hjemme da. En får aldri for mye tid samen i den første tiden vil jeg tru Lydene og all kosen fra lillemor gjør at jeg savner ikke bevegelsene fra magen så, det å ha henne i armene er så stort. Du har så mye godt i vente. Ja han var virkelig heldig som får fire uker hjemme med oss. Det setter vi alle stor pris på. Og en ting som er litt spesielt å tenke på er at alle plagene, bortsett fra bekkene hos meg, var borte sekunde hun var ute. Oh lord hvor deilig det var å bli kvitt halsbrannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 7. april 2013 #445 Del Skrevet 7. april 2013 Lydene og all kosen fra lillemor gjør at jeg savner ikke bevegelsene fra magen så, det å ha henne i armene er så stort. Du har så mye godt i vente. Ja han var virkelig heldig som får fire uker hjemme med oss. Det setter vi alle stor pris på. Og en ting som er litt spesielt å tenke på er at alle plagene, bortsett fra bekkene hos meg, var borte sekunde hun var ute. Oh lord hvor deilig det var å bli kvitt halsbrannen! Ja, det er nok sant det. Heller ha den lille ute enn i magen da Det er så rart det der. Med en gang de kommer ut, så er liksom alt av plager borte. Hvordan kan det ha seg liksom!? Heldigvis sliter jeg ikke med halsbrann (foreløbig ), huff, må være grusomt å ha det ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. april 2013 #446 Del Skrevet 8. april 2013 Gratulerer med 2 uker, Asanti! Virkelig er det en magisk verden, dette! Små forandringer hver dag - det er moro å følge med. Og ja, jeg er enig i å ikke savne magen Det er så deilig å kunne bevege seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 8. april 2013 #447 Del Skrevet 8. april 2013 Ja, det er nok sant det. Heller ha den lille ute enn i magen da Det er så rart det der. Med en gang de kommer ut, så er liksom alt av plager borte. Hvordan kan det ha seg liksom!? Heldigvis sliter jeg ikke med halsbrann (foreløbig ), huff, må være grusomt å ha det ofte Jeg håper du slipper, for det er grusomt. Gratulerer med 2 uker, Asanti! Virkelig er det en magisk verden, dette! Små forandringer hver dag - det er moro å følge med. Og ja, jeg er enig i å ikke savne magen Det er så deilig å kunne bevege seg! Åh det er så deilig. Man blir virkelig smeltet av disse søte små. Gleder meg så til å komme i form igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. april 2013 #448 Del Skrevet 9. april 2013 Da har vi hatt hjemmebesøk av helsesøster. Hun mente å at lillemor var litt gul i huden og øyenhviten, men siden hun er blitt kvikkere og spiser mer var det ikke noe farlig. Det ble heller ikke lagt merke til da vi var fire dager etter fødselen for å veie henne på føden. Men det har nok påvirket henne litt, for hun er veier fortsatt 150g under fødselsvekta. De to siste netterne har hun våknet sulten på natten så det tar vi som et godt tegn og hun spiser mer om dagen. Merker å at produksjonen har økt litt, for den sank en del da hun ikke tømte puppene når melken kom. Så det blir ny vektkontroll på fredag å da satser vi på at hun øker litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. april 2013 #449 Del Skrevet 10. april 2013 Gratulerer så masse med lillemor Og takk for besøk i dagboka mi Nyt denne tiden selv om den kan være både strevsom og frustrerende Plutselig er den over og du skjønner ikke hvor den ble av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 10. april 2013 #450 Del Skrevet 10. april 2013 Takk og velkommen hit og. Tiden går fort ja så vi prøver å nyte den max. Man blir jo i en nyforelskelse, helt herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 11. april 2013 #451 Del Skrevet 11. april 2013 Høres ut som dere koser dere masse. Så bra at melkeproduksjonen har gått litt opp, håper vektkontrollen i morgen viser en fin økning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 11. april 2013 #452 Del Skrevet 11. april 2013 Vi gjør det. Inatt ble jeg vekt av en sulten baby annen hver time ogdet fortsatte til i 1-tiden idag så regner med hun må ha gått opp noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. april 2013 #453 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Det høres veldig bra ut, Asanti! Skal se hun legger godt på seg nå Åh, lurer på hvordan det er å ha jentebaby.. Håper vi lager en slik en neste gang Endret 11. april 2013 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 12. april 2013 #454 Del Skrevet 12. april 2013 Det høres veldig bra ut, Asanti! Skal se hun legger godt på seg nå Åh, lurer på hvordan det er å ha jentebaby.. Håper vi lager en slik en neste gang Man satser jo på en av hver som regelt. Selv om at jeg tror vi bare kommer til å få jenter. Men det gjør ikke noe, jenter kan jo være guttete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 12. april 2013 #455 Del Skrevet 12. april 2013 Lykken! Vesla har gått opp 180g på tre dager så nå har sulten meldt seg hos henne. Idag har vi vært på bytur med gudmor som er på besøk i helgen. Kjøpte litt fine sommerklær fra Newbie siden det var 30% på alt. Såå fine klær. Om jeg triller tur daglig kommer sommerkroppen 2013 fort for herre de bakkene her er grusomme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. april 2013 #456 Del Skrevet 22. april 2013 Hvordan går det med dere? Tenk at hun er fire uker allerde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 22. april 2013 #457 Del Skrevet 22. april 2013 Hvordan går det med dere? Tenk at hun er fire uker allerde! Ja tenk, hun er blitt fire uker allerede. Det står bra til med oss og vi er endelig kommet inn i den normale hverdagen. Mannen er reist på jobb og jeg og lillefrøken koser oss hjemme. Det er selvfølgelig utrolig kjedelig når han reiser og at han er så lenge borte, men det var godt å kom i gang med det normale istede for bare hjemmekos for alle sammen. Nå er kroppen min blitt så og si normal så jeg ser fram til mange turer med vogn for å få i gang trim nå. Vi bor ganske dårlig til med masse bakker og det har vært et føre som ikke er trygt å gå på. Såmdet kjentes godt bare jeg tok en liten tur ut med vogna. Det var kroppen ikke klar for. Vektmessig har jeg 8kg igjen av 20kg, og magen er der godt synelig. Men jeg synes jeg ser mye slankere ut og føler meg vel i min egen kropp selv om at den er en smule større enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 24. april 2013 #458 Del Skrevet 24. april 2013 Godt å høre at det går bra med dere selv om mannen har reist på jobb Enig i at det er godt at hverdagen er kommet i gang igjen, det har liksom vært unntakstilstand så lenge at den "grå" hverdagen er utrolig deilig Vi har forresten nesten like mye vi skal ned, jeg HDR igjen 7 kg av 18. Kroppen begynner å normalisere seg her også, så jeg har fått til noen gode turer den siste uka. Utrolig deilig at kroppen fungerer igjen altså! Og det som nesten er best av alt; renselsen er neeeesten ferdig! Hvordan ligger det an hos deg, er du ferdig å blø? Ellers, hvordan er hverdagen med baby i hus? Har matingen gått seg til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 25. april 2013 #459 Del Skrevet 25. april 2013 Godt å høre at det går bra med dere selv om mannen har reist på jobb Enig i at det er godt at hverdagen er kommet i gang igjen, det har liksom vært unntakstilstand så lenge at den "grå" hverdagen er utrolig deilig Vi har forresten nesten like mye vi skal ned, jeg HDR igjen 7 kg av 18. Kroppen begynner å normalisere seg her også, så jeg har fått til noen gode turer den siste uka. Utrolig deilig at kroppen fungerer igjen altså! Og det som nesten er best av alt; renselsen er neeeesten ferdig! Hvordan ligger det an hos deg, er du ferdig å blø? Ellers, hvordan er hverdagen med baby i hus? Har matingen gått seg til? Jeg tror faktisk at den nesten er over, det er en god uke siden sist eg blødde noe. Det føltes ut som lillemor sr vært her med oss for alltid. Hun passer virkelig godt inn her og her hører hun hjemme. Den stressende og nervøse følelsen har ingen av oss hatt, noe som har vært veldig deilig. Matingen går bra selv om at hun tøver en del, hun legger på seg mellom 100-150gr i uka. Vi ar hatt ukentlig kontroll av vekten siden hun gikk litt ned, men hun veier nå 3830gr. Hun er livlig og våken, spreller godt med armer og bein så nok næring får hun. I det neste døgnet må hun få mme pga jeg fikk et kraftig migreneanfall og siden jeg er alene nå måtte jeg ta medisin for å fungere. Hvordan er det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 26. april 2013 #460 Del Skrevet 26. april 2013 Åååh jeg er så glad for at jeg ammer å slipper det styre med å lage flasker natta. Mulig jeg bare ikke er dreven, men frøkna med utålmodig. Nå har hun spist, gulpa ut senga, fått nytt på senga og jeg har vasket og kokt flaskene klare til siste måltid for jeg er ammeklar igjen. Men, at man blir våken en time plutselig er uvant for meg så det går helt fint. er nok heldig med nattesøvnen til daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå