Frøken Vims Skrevet 10. mars 2013 #361 Del Skrevet 10. mars 2013 Hvis det er noen trøst har jeg hatt noen runder med menssmerter og ryggvondt om kvelden, i kombinasjon med løs mage, som har resultert i ingenting den siste uken jeg også. Jeg har vært helt sikker på at noe var på gang, men har våknet neste dag med like stor mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 10. mars 2013 #362 Del Skrevet 10. mars 2013 Hvis det er noen trøst har jeg hatt noen runder med menssmerter og ryggvondt om kvelden, i kombinasjon med løs mage, som har resultert i ingenting den siste uken jeg også. Jeg har vært helt sikker på at noe var på gang, men har våknet neste dag med like stor mage Ja det går jo over og magen er der fortsatt. Var bare den ene natten der det aldri ga seg. Da kom panikken fort skal jeg si deg. ----------------------------------------------------------- Jeg skjønner at alle ikke-høygravid-og-alene ønsker seg masse snø til påsken, men må det komme nå? Jeg får hjelp til snømåking idag, men det bør altså ikke komme ett fnugg av snø til jordmortimen imorgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 10. mars 2013 #363 Del Skrevet 10. mars 2013 Huff.. Snø? Nå? Du får flytte til Vestlandet Selvom det er ganske så kaldt her, så er det så fint vær for tiden! å ingen snø Forstår at det er kjipt når det kommer såpass at du må måke, og er alene hjemme. Ikke kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 10. mars 2013 #364 Del Skrevet 10. mars 2013 Huff.. Snø? Nå? Du får flytte til Vestlandet Selvom det er ganske så kaldt her, så er det så fint vær for tiden! å ingen snø Forstår at det er kjipt når det kommer såpass at du må måke, og er alene hjemme. Ikke kjekt! Ja her i Nord er det ikke vår for i Mai/Juni. Men det er ikke så kaldt, faktisk så er det kaldere sør over i Norge enn her. Sprøtt nok. Det er utrolig irriterende når det kommer nå når man er alene, selv om at det nesten er forventet at jeg må spørre andre om hjelp til oppgaver som husvask og snømåking nå så synes jeg det er ubehagelig å gjøre det. Føler meg ikke så enormt stor, men har litt kort overkropp så det er veldig vanskelig å få bøyd meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 10. mars 2013 #365 Del Skrevet 10. mars 2013 Når kommer samboer hjem da? Håper det ikke blir noe action før han kommer da, skjønner at det er litt "skummelt" å være alene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 10. mars 2013 #366 Del Skrevet 10. mars 2013 Når kommer samboer hjem da? Håper det ikke blir noe action før han kommer da, skjønner at det er litt "skummelt" å være alene nå. Han kommer på fredag, så det bør ikke skje noe før da altså. Herregud. Jeg må ha de snilleste naboene som finnes. De har måket fram bilen og hele trappen til meg idag! Tenk å være så snill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 10. mars 2013 #367 Del Skrevet 10. mars 2013 Han kommer på fredag, så det bør ikke skje noe før da altså. Herregud. Jeg må ha de snilleste naboene som finnes. De har måket fram bilen og hele trappen til meg idag! Tenk å være så snill! Hurra for hyggelige naboer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 11. mars 2013 #368 Del Skrevet 11. mars 2013 Så herlig med snille naboer. Jeg er helt enig i at våren kan komme nå, og at all snø og is kan smelte!! Men her var det -9 grader i dag når jeg sto opp, så selv om det er strålende sol er det ikke så vårlig akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 11. mars 2013 #369 Del Skrevet 11. mars 2013 Gode naboer er så gull verdt. Vi trives så godt her vi bor nå, vil aldri flytte. Det har kommet litt mer snø siden igår, men ikke så veldig mye så jeg kommer meg alene til jordmor uten assistanse. Bare bilen ikke begynner å tulle med meg. I dag kjenner jeg at jeg gleder meg til jordmortimen og det er lenge siden jeg har gjort det. Føler ikke at jeg får noe utav timene annet enn å høre hjertelyden til lille. Men nå har det jo skjedd litt mer tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 11. mars 2013 #370 Del Skrevet 11. mars 2013 Gode naboer er så gull verdt. Vi trives så godt her vi bor nå, vil aldri flytte. Det har kommet litt mer snø siden igår, men ikke så veldig mye så jeg kommer meg alene til jordmor uten assistanse. Bare bilen ikke begynner å tulle med meg. I dag kjenner jeg at jeg gleder meg til jordmortimen og det er lenge siden jeg har gjort det. Føler ikke at jeg får noe utav timene annet enn å høre hjertelyden til lille. Men nå har det jo skjedd litt mer tror jeg. Jeg skal også til jordmor i dag, og jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier! Føler nesten at det har vært mer bortkastet tid enn nytte å dra til jordmor tidligere i svangerskapet, hun har hovedsakelig bare ført på målene mine på helsekortet og så sendt meg ut døra. Men i dag -som du sier - blir det mer spennende for nå er jeg sikker på at hodet har festet seg! Lurer dessuten på om jeg skal nevne de tegnene jeg tror er modning til henne også, se hva hun tror Så koselig å ha snille naboer når mannen er borte da! Ikke lenge til han kommer hjem igjen nå da, bare pass på å ikke føde før fredag så er du vel safe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 11. mars 2013 #371 Del Skrevet 11. mars 2013 Hode er fortsatt ikke helt festet, men dog ikke like bevegelig som tidligere. Lille ligger godt ned i bekkene og det kjennes veldig. Ellers var alt fint og hun hadde ikke noe skummelt å si. Har vært ute i hele dag og det kjennes på kroppen. Selv om jeg egentlig bare har vært på besøk og butikken samt jordmor så blir det nok mange ganger inn og ut av bilen til at det blir vondt i alt. Så nå har jeg slengt fra meg bilen, hihi, og jeg takker for meg. Om noen ønsker meg ut før fredag så får de hente meg. Har handlet inn mat nok til at jeg slipper å dra noen plasser resten av uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. mars 2013 #372 Del Skrevet 11. mars 2013 Tips til bekken-fest: Har du yoga-ball? Sitt og rull på denne! Ellers, hvis ikke du har veldig vondt i bekkenet, så kanskje det hjelper å danse litt? Hva med salsa? (Jeg ELSKER å danse salsa, men kan bare noen få steg ) Sving litt på rumpa, så kanskje lillegullet kryper dypere ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 11. mars 2013 #373 Del Skrevet 11. mars 2013 Tips til bekken-fest: Har du yoga-ball? Sitt og rull på denne! Ellers, hvis ikke du har veldig vondt i bekkenet, så kanskje det hjelper å danse litt? Hva med salsa? (Jeg ELSKER å danse salsa, men kan bare noen få steg ) Sving litt på rumpa, så kanskje lillegullet kryper dypere ned Jeg har ikke noe yoga-ball nei. :/ Men det blir nok noe dansing når samboer kommer hjem. Fikk så lyst å danse salsa her en dag når jeg så det på tv. Ikke at noen av oss kan det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 12. mars 2013 #374 Del Skrevet 12. mars 2013 Dagen igår, dausliten etter noen runder rundt i byen som resulterte i godt over 12 timers søvn med alle doturene selvfølgelig. Dagen idag, monstermye energi og har fått gjort en masse! Fått hjelp av mamma til gulvvask og pusegutten er nybadet. Mens jeg selv har brukt dagen til støvtørking, støvsuging, vasket alle lyslyktene klar for vår, og hengt opp nye gardiner på kjøkkene/spisestuen. Gud så deilig å endelig ha overskudd til å gjøre de tingene. Det har blitt utsatt så alt for lenge. Så at Kid har tilbud persienner ol så tror det blir nye til helgen og rullegardin til rommet til lille og vårt eget. Bare tre netter igjen så kommer samboer hjem! Woho! Har vel nedtelling nå. Da blir kake og bursdagsfeiring for han har bursdag idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 13. mars 2013 #375 Del Skrevet 13. mars 2013 Hehe - godt med litt energi! Du får passe på å hvile litt likevel da, så du ikke blir helt utslitt av iveren;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 13. mars 2013 #376 Del Skrevet 13. mars 2013 Hehe - godt med litt energi! Du får passe på å hvile litt likevel da, så du ikke blir helt utslitt av iveren;-) Jeg angrer nå. Det måtte jo snø igjen, nok til at bilen må måkes fram. Så her blir jeg sittende til jeg orker å plage noen med spørsmål om hjelp til å finne fram bilen. Det er virkelig en av grunnene til at jeg virkelig lengter etter normal kropp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 13. mars 2013 #377 Del Skrevet 13. mars 2013 Det var da fælt så det skulle snø hos deg da?! Håper våren kommer din vei snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 13. mars 2013 #378 Del Skrevet 13. mars 2013 Jaaa. Og det verste av alt er at når det har kommet snø så blir det liggende en uke eller noe sånt så blir det mildvær så alt regner bort, så er det is overalt i noen dager for så å snø igjen. Ustabilt vintervær og en kommune som er ELENDIG på snørydding og strøing. Så ja, man blir litt fortvilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. mars 2013 #379 Del Skrevet 15. mars 2013 2 uker igjen til termin, asanti Hvordan er det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 15. mars 2013 #380 Del Skrevet 15. mars 2013 Ja idag er det faktisk bare to uker igjen! Det går helt ok. Kjenner det skal bli utrolig deilig å få samboer hjem idag for de siste dagene har vært tunge. Klarer meg jo, men når man vet at man er to om saken så ønsker jeg mer hjelp fra han. Så fra ikveld blir det beina på bordet og en samboer som skal være kokk, servitør og på/avkledningsmann. Også må vi vel hive oss rundt å teste all slags kjerringsråd for å få i gang denne fødselen. Mamma tenkte at fødselen var like om hjørnet den dagen hun var her å hjalp meg med vasking, hun syntes jeg hadde så fryktelig mye energi. Ellers har magen sunket en del, mensmurringer, nedpress og mye stikking nedentil. Og ja, våknet idag til hevelser i hele kroppen! Klarte såvidt bøyefingrene og det har jeg ikke hatt noe problemer med tidligere. Såe, ja jeg tar det som et tegn om at kanskje ting skjer snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå