Gå til innhold

Rennende utflod

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg sluttet på p-pillene mine for en drøy mnd siden og har hatt 2 mensturasjoner etter det. Jeg har også tatt en angrepille som gjorde at jeg fikk mensturasjon en uke før planlagt. Det er 3 uker siden jeg tok angrepillen og 2 uker siden forrige mensturasjon. Men nå har jeg fått rennende utflod. Om jeg står naken så kan jeg plutselig se at det har kommer litt utflod på låret mitt, og jeg må bruke truseinnlegg og bytte i løpet av dagen.

Det renner ikke like mye hver dag eller like mye i løpet av dagen.

Når jeg gikk på p-piller så hadde jeg også en del utflod i perioder, men ikke så my som nå.

Hva kan dette være?

Anonym poster: 7cc13343d8619c30ba231f60d1192137

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig ved hormonendringer. Det bør stabilisere seg etterhvert. Det er også vanlig for eksempel ved graviditeter.

Anonym poster: 20994e7ebc547e6400d2c35a603cee5d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg er gravid. Jeg tok en graviditetstest som var negativ for under 1 uke siden (jeg tok testen den dagen jeg egentlig skulle fått mensturasjon).

Handlingsforeløpet var sånn:

Jeg hadde mensturasjon 21 juni (sluttet på p-piller 3 dager før)

Hadde sex 1 juli (ubeskyttet sex, men det gikk ikke for han inni meg).

Tok angrepille 2 juli (for å være på den sikre siden, tok den 30 timer etter samleiet fant sted).

Fikk mensturasjon 7 juli (hvor jeg egentlig skulle hatt den 19 juli om syklusen er 28 dager, men blødningen var lik som mensturasjonen pleier å være)

Tok graviditetstest 19 juli som var negativ.

Og etter det har jeg kun hatt sex med kondom.

Er det noen mulighet for at jeg fortsatt kan være gravid? Bør jeg ta en test til?

TS

Anonym poster: 7cc13343d8619c30ba231f60d1192137

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...