Gå til innhold

Gamle menn på nettdatingsider?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg synes egentlig det er relativt irriterende uansett jeg da, om en person et stykke utenfor aldern jeg søker, tar kontakt.. skriver jeg at grensa mi er på 28, så er det faktisk uaktuelt for meg om en 35 åring prøver gang på gang å ta kontakt.. det er en grunn til at man skal føre opp hva man søker, for å sile ut de uaktuelle.

jgr har faktisk skrevet litt under den alderen jeg leiter i feks. vis jeg leiter mellom 24-34 så skriver jeg 24- 30 for da siler jeg ut endel men de som er 34 skriver jo uansett

Anonym poster: 318ee2de620a82a557e0d0804786c1c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det går an å blokkere på sukker og møteplassen iallefall :)

Anonym poster: 99ae0cb82ca1c276d8086c660cd618f9

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg tror i grunnen ikke det er noe poeng i å sette opp hvilken aldersgruppe en søker. Svært mange menn på sukker, match osv, ser ut til å ha selektiv dysleksi.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror i grunnen ikke det er noe poeng i å sette opp hvilken aldersgruppe en søker. Svært mange menn på sukker, match osv, ser ut til å ha selektiv dysleksi.

En venninne av meg har en eks. De hadde ikke snakket sammen på fire år eller så. Hun er godt etablert i nytt samboerforhold - noe han vet.

Så en helg skulle han til den byen hun bor i. Tok kontakt og ville møtes. INGEN ting tilsa at det var noe naturlig at de skulle møtes igjen, de kjenner hverandre jo ikke lenger. Så sannsynligheten for at han da hadde i tankene at noe skulle skje mellom dem igjen er jo påfallende.

Som jenter synes vi dette er meget rart - i og med at hun er etablert og opptatt. Men gutter vi har snakket med sier at gutter ikke tenker sånn. De "prøver" seg uansett.

Føler det kanskje er litt relatert til det vi diskuterer her om at dem ikke bryr seg om alderspreferanser eller andre preferanser :P

Skrevet (endret)

han siste du snakka om tror jeg bare er tull.. han du sendte mail til.. om det er han samme som jeg har vært borti så endrer han hele tiden alderskriteriet sitt.. en dag vil han ha en dame på 50-70 og en annen dag vil ha ha en fra 18-30.. :P

Har jo hørt om tulleprofiler, så det kan jo godt ha vært et troll. Jeg ble uansett indignert, for det finnes jo menn som faktisk tror de har sjans på damer som er mange år yngre enn dem. Jaktinstinktet er visst det siste som forsvinner :fnise:

Endret av Elizia
Skrevet (endret)

Hovedproblemet er kanskje at det ikke finnes en funksjon som skjuler profilen deres fra personer utenom deres alderpreferanser? Merker jeg sliter med det selv. Popper opp 18-åringer hele tida som sukker mener passer for meg selv om deres alderkriterier er under min alder.

Rart. Og synd. Et par av dem har bra score, felles interesser og ser veldig søte ut :P

Endret av Singha
Gjest Tidssone
Skrevet

På match kan man faktisk sperre de som ikke er innenfor ønsket alder å ta kontakt.

Gjest Tidssone
Skrevet

Som jenter synes vi dette er meget rart - i og med at hun er etablert og opptatt. Men gutter vi har snakket med sier at gutter ikke tenker sånn. De "prøver" seg uansett.

Føler det kanskje er litt relatert til det vi diskuterer her om at dem ikke bryr seg om alderspreferanser eller andre preferanser :P

Det er ikke alle gutter/menn som er sånn. Kjenner mange som respekterer "grenser" som feks at damen er sammen med ny mann osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...