Gå til innhold

Gamle menn på nettdatingsider?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eh.. Hva er galt med meg når jeg på møteplassen får melding om at en mann på 68 - sekstiåtte år er nysgjerrig på meg - når jeg selv er 27?

Han kunne jo vært bestefaren min nesten!

Anonym poster: 99ae0cb82ca1c276d8086c660cd618f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe galt med deg?

Du kan ikke noe for at fyren er dum som et brød.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

sånn er det hele tida. jeg er 22 blir kontaktet av alt fra 18 åringer til 60 åringer.

Anonym poster: 318ee2de620a82a557e0d0804786c1c2

Skrevet

Hvorfor skal det være noe galt med deg? Har det ikke slått deg at det er han det trolig er noe galt med...?

AnonymBruker
Skrevet

Det er han det er noe galt med og han kunne ikke bare nesten vært bestefaren din, han er gammel nok til å være det.

Anonym poster: bd8467ae5f37955690286364f9f9cf36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jenter har jo i de siste ti-årene hatt en lidenskap for eldre menn og ikke minst dyrket denne kulturen. Hvorfor så overrasket? Greit nok det er jo en vesentlig aldersforskjell, men det er klart et fortsatt fokus på at jenter/kvinner liker eldre menn oppfordrer jo eldre menn til å ta kontakt med yngre kvinner. Uansett så bør du vite at eldre mennesker kan også bli betatt/forelsket osv. En av tingene du risikerer ved å registrere deg på en datingside er jo at folk kan kontakte deg.

Anonym poster: 6c320e1eea147852e4456f1f1bfa5a65

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal det være noe galt med deg? Har det ikke slått deg at det er han det trolig er noe galt med...?

Joooda;) Bare begynner å lure på om det ser ut som jeg er 50 ellerno :P

Har dessuten skrevet at jeg søker mann mello 24 og 32 fra nærheten av oslo. Også er han 68 fra trøndelag liksom. Jeg må le.

Skrevet

Eh.. Hva er galt med meg når jeg på møteplassen får melding om at en mann på 68 - sekstiåtte år er nysgjerrig på meg - når jeg selv er 27?

Han kunne jo vært bestefaren min nesten!

Er ikke noe galt med deg, det har skjedd meg, og de venninnene jeg har som også har profil på disse stedene.. jeg er selv 24;) Det enkleste er vel bare å slette disse meldingene?

Skrevet

Hva må til for at han skal kunne fremstå som nysgjerrig på deg? Må han gjøre noe aktivt selv?

Virker for meg at han trolig bare har klikket seg innom profilen din. Skulle anta du ville få melding om at han er interessert i deg, først når han gjør noe konkret for å ta kontakt.

Men når det kun står at han er nysgjerrig, kan det se ut som om han har klikket på din profil. Hvorfor? Hva faen vet vi? Kanskje du likner på en gammel flamme? Kanskje du likner på naboen eller dattera hans? Eller bikkja?

Han har trolig klikket seg videre, og ikke funnet deg interessant nok, eller sett at du oppgir at du er ute etter uerfarne smågutter. Hvis ikke ville du nok ha hørt noe mer. Inntil så skjer, er du bare litt innbilsk. :sarkasme:

AnonymBruker
Skrevet

Hva må til for at han skal kunne fremstå som nysgjerrig på deg? Må han gjøre noe aktivt selv?

Virker for meg at han trolig bare har klikket seg innom profilen din. Skulle anta du ville få melding om at han er interessert i deg, først når han gjør noe konkret for å ta kontakt.

Men når det kun står at han er nysgjerrig, kan det se ut som om han har klikket på din profil. Hvorfor? Hva faen vet vi? Kanskje du likner på en gammel flamme? Kanskje du likner på naboen eller dattera hans? Eller bikkja?

Han har trolig klikket seg videre, og ikke funnet deg interessant nok, eller sett at du oppgir at du er ute etter uerfarne smågutter. Hvis ikke ville du nok ha hørt noe mer. Inntil så skjer, er du bare litt innbilsk. :sarkasme:

Han sendte melding jo. På møteplassen. Men jeg er ikke vip så kan bare motta sånne "flørter" Fikk en der det stod: Er nysgjerrig på deg, ta kontakt! Syns det er litt ekkelt. Hahaaa, er jo ikke inbilsk når menn som er førti år eldre er innom profilen da. Som sagt syns jeg det bare er ekkelt. Og fornærmende.

Jeg svarte ikke. Og noen timer senere hadde han vært innpå igjen.

Skrev ikke dette innlegget her for å klage eller være innbilsk, jeg bare blir så sjokkert over folk. At det er mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn vil du nok oppleve mer av.

Jeg er godt over 40 år og opplever stadig at gutter i 20-årene tar kontakt i tillegg til menn i 60-årene. Hva skal jeg med en guttunge som er like gammel som sønnen min? Ingen ser ut til å bry seg om hvilken aldersgruppe jeg er interessert i. De i 20-årene er iallfall bare ute etter sex.

Generelt så ser jeg at menn gjerne går både 10 og 20 år ned i alder. Maksalder gjerne 5 år yngre enn de selv. Kvinner vil helst ha noen rundt sin egen alder og har maksalder 5-10 år eldre enn de selv.

Anonym poster: 0f8dfec8378469b2777abbd489575f8a

Skrevet

haha. alle i 20åra der inne er da ikke bare ute etter sex...

Gjest Tidssone
Skrevet

sånn er det hele tida. jeg er 22 blir kontaktet av alt fra 18 åringer til 60 åringer.

Jeg er 41 og blir kontaktet av de samme mennene som deg. ;)

Gjest Tidssone
Skrevet

Vel, jenter har jo i de siste ti-årene hatt en lidenskap for eldre menn og ikke minst dyrket denne kulturen. Hvorfor så overrasket? Greit nok det er jo en vesentlig aldersforskjell, men det er klart et fortsatt fokus på at jenter/kvinner liker eldre menn oppfordrer jo eldre menn til å ta kontakt med yngre kvinner. Uansett så bør du vite at eldre mennesker kan også bli betatt/forelsket osv. En av tingene du risikerer ved å registrere deg på en datingside er jo at folk kan kontakte deg.

Anonym poster: 6c320e1eea147852e4456f1f1bfa5a65

http://www.ssb.no/vis/magasinet/slik_lever_vi/art-2004-08-31-01-gammel.html

• Liker 1
Skrevet

Går det an å blokkere dem?

Det hadde jeg gjort (hvis jeg var kvinne hehe)

Skrevet

Er også 40 og fikk meldinger om å ta kontakt fra gutter på 18 til eldre menn- den eldste var en 70 årig bonde fra Nord Trøndelag. Jeg slettet meldingene med en gang, med unntak fra han på 68 som søkte kvinner mellom 18 (!) og 40. Skulle vel ikke ha svart han, men klarte ikke å la være sende han en litt mindre fin mail vedr alder på de han søkte etter....

• Liker 1
Skrevet

han siste du snakka om tror jeg bare er tull.. han du sendte mail til.. om det er han samme som jeg har vært borti så endrer han hele tiden alderskriteriet sitt.. en dag vil han ha en dame på 50-70 og en annen dag vil ha ha en fra 18-30.. :P

Skrevet

Går det an å blokkere dem?

Det hadde jeg gjort (hvis jeg var kvinne hehe)

Det skulle virkelig gått an! Opplever det samme på nettdatingsiden jeg også. Fikk melding fra en 68 år gammel mann. Jeg er 26. Hallo da mann, hva pokker gjør at han tror en ung jente er interessert en sekstiåtte år gammel mann!!! Flere eldre menn som har kontaktet meg og jeg forstår ikke hva de tenker på!

Skrevet

jeg synes egentlig det er relativt irriterende uansett jeg da, om en person et stykke utenfor aldern jeg søker, tar kontakt.. skriver jeg at grensa mi er på 28, så er det faktisk uaktuelt for meg om en 35 åring prøver gang på gang å ta kontakt.. det er en grunn til at man skal føre opp hva man søker, for å sile ut de uaktuelle.

AnonymBruker
Skrevet

tviler ikke litt engang:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...