Gå til innhold

Få vekk "mannepupper"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er temmelig avslappet når det kommer til "kropp og helse". Men det siste året har han flere ganger bemerket at han er lei "mannepuppene" sine. Han er tynn ellers, og han har nok ikke noe hormonproblem - det er hår overalt, pffft. Men puppene synes også jeg er usexy. Finnes det enkle, konkrete øvelser å få de bort med? Kan tenke meg å komme med forsiktige tips.... :)<br /><br /> Anonym poster: 5becc9bec43ed42d8630ab38bce82ef1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er temmelig avslappet når det kommer til "kropp og helse". Men det siste året har han flere ganger bemerket at han er lei "mannepuppene" sine. Han er tynn ellers, og han har nok ikke noe hormonproblem - det er hår overalt, pffft. Men puppene synes også jeg er usexy. Finnes det enkle, konkrete øvelser å få de bort med? Kan tenke meg å komme med forsiktige tips.... :)<br /><br /> Anonym poster: 5becc9bec43ed42d8630ab38bce82ef1

Verken menn eller kvinner kan punktslanke. Mannepupper er en kombinasjon av fettvev og slapp muskulatur. Vil anbefale sunn kost og massivt med brystpress/ armhevinger hvis man likevel vil prøve å "treffe" brystmuskulaturen, slik at denne blir strammet opp.

Anonym poster: 74dc2e90c27d34641c5db63f378b084f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...