Gå til innhold

Karriereval...


RockyRose

Anbefalte innlegg

Eg er ei jente som no skal begynne på vgs1 helse og sosial til hausten. Har dei to-tre siste åra jobba innanfor helse (innan pu) og trivast. Eg har alltid tenkt eg vil bli sjukepleiar, men har i det siste begynt å tvile litt. Eg søker som gal på Google og div. helsefag sider for å sjå om der er eit yrke som interesserar meg nok, og eg kjem ingen veg. Så lurte på om nokon berre kunne skrive ned diverse yrker innan helse, så eg får fleire valgmoglegheiter? :)

Har tenkt på massør(djupmassasje og barselmassasje) og akupunktur men bur (og vil bu) på ein liten plass med rundt 5000innb. kvar etterspurnaden på dette ikkje er stor at eg føler eg kan leve av dette. Og eg vil heller ikkje bli ein sjukepleiar/vernepleiar som jobbar på ein bolig med 5 brukarar resten av livet, som eg no gjer.. Håpar dykk kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Største mulighet vil du jo ha som sykepleier. Da kan du spesielisere deg - og litt avhengig av det politiske landskapet i kommunen din er det også mulig å starte som privat seinere slik at du har mer kontroll på kvaliteten og hva du ønsker å jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...