Gå til innhold

masete menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg driver på med en mann på 24 år, vi har sex omtrent hele tiden. Jeg blir utrolig lei, får helt vondt i vaginan. Jeg synes det er vanskelig å si ifra til han, er redd han skal tro det er noe med han. Men helt ærlig er jeg ikke så glad i å ha sex, så jeg vil helst ikke tilbringe så mye tid på det..

Anonym poster: 8274f2382cfb4569fed13be0d905415f

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Da synes jeg du bør fortelle ham det, slik at han har muligheten til å bestemme om han vil være sammen med noen som ikke vil "tilbringe så mye tid på sex".

• Liker 5
Gjest Bandit
Skrevet

Enig med Vampen. Snakk med ham om det. Da kan han ta valget selv. Det valget fikk ikke jeg, og det tok to år før forklaringen på manglende sex var at hun egentlig ikke var så glad i sex. Hadde jeg visst det på forhånd, hadde jeg ikke kastet bort tid på det. Den frustrasjonen ved å ha en kvinne du tenner sykt på ved siden av deg i senga, som ikke er i nærheten av å føle det samme tilbake, unner jeg ingen.

Finn deg heller en mann med samme syn på sex som deg selv.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg heller en mann med samme syn på sex som deg selv.

ja, haha

Anonym poster: 79ef7a3e73803aa95c9c200a686ae844

AnonymBruker
Skrevet

Støtter Bandit sitt svar. Som jeg skulle sagt det selv. Har hatt omtrent samme erfaringa selv, men vet ikke om det var det at hun ikke hadde mye sexlyst eller om det kun var meg som ikke tente henne så veldig. Utrolig kjipt og frustrerende, og hadde nok gått hardt utover selvtilliten min dersom jeg hadde vært lenge i det forholdet..... Heldigvis er det nok av kåte jenter der ute som liker å ha masse sex med meg :)

Anonym poster: 0008727fe8ae6d2cc0ff75775c125a09

Skrevet

Jeg har opplevd begge deler. Helst vil jeg ha sex sånn ca 1 gang hver dag, men det er jo forståelig at blir umulig i lengden når jenta blir sår osv.

Men man kan ikke være sammen med en som er særlig mer/mindre kåtere enn seg selv. Det blir ubalanse, og den ene vil bli frustrert.

Ei jente jeg var med ville ikke ha sex mer enn 1-2 ganger i uka, noe som ble alt for lite for meg. Ei annen jeg var med ville ha det 3-4 ganger hver dag, noe som ble alt for mye igjen.

Si fra til ham, men vær forberedt på å ende forholdet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...