Gå til innhold

Har så stygt underliv :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Så en tråd her om underliv der folk la ut bilder av hva som var fint osv. Og de jentene hadde jo liksom ingenting der nede! Alt var stramt og fint.

Jeg visste selv at jeg var litt "slappere", så jeg tok bilde for å se, og det var helt forferdelig! Klitoris er ganske stor ogde indre kjønnsleppene er skrukkete og henger litt utenfor de ytre og det ser bare fælt ut! Jeg vil absolutt ikke ha sex med noen sånn at de får se hvor stygg jeg er.. :(<br /><br /> Anonym poster: 2f5ae4278fafbed24c1ced6b7f7a9203

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor antar du bare det er stygt? Spør noen du puler da vel!

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor antar du bare det er stygt? Spør noen du puler da vel!

Det er jo litt vanskelig når jeg ikke vil ha sex pga. Underlivet mitt.<br /><br /> Anonym poster: 2f5ae4278fafbed24c1ced6b7f7a9203

Skrevet

Prøv å ha sex da vel.

Skrevet

Hei! Så en tråd her om underliv der folk la ut bilder av hva som var fint osv. Og de jentene hadde jo liksom ingenting der nede! Alt var stramt og fint.

Jeg visste selv at jeg var litt "slappere", så jeg tok bilde for å se, og det var helt forferdelig! Klitoris er ganske stor ogde indre kjønnsleppene er skrukkete og henger litt utenfor de ytre og det ser bare fælt ut! Jeg vil absolutt ikke ha sex med noen sånn at de får se hvor stygg jeg er.. :(<br /><br /> Anonym poster: 2f5ae4278fafbed24c1ced6b7f7a9203

Jeg tror jeg har samme "type"fitte som deg, for god damn, det ser ut som et bilkræsj der nede!

Men det går bra, fitte er fitte:-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg har samme "type"fitte som deg, for god damn, det ser ut som et bilkræsj der nede!

Men det går bra, fitte er fitte:-)

Hahaha! God forklaring! :)<br /><br /> Anonym poster: 2f5ae4278fafbed24c1ced6b7f7a9203

AnonymBruker
Skrevet

Dytter denne litt jeg :)<br /><br /> Anonym poster: 2f5ae4278fafbed24c1ced6b7f7a9203

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...