Gå til innhold

Noen her som har arrangert surpriseparty?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har fått det for meg at jeg skal arrangere surpriseparty for samboeren min. Jeg vet at han selv har lyst til å feire denne dagen, så jeg tror det vil slå godt an!

Så, noen andre som har gjort noe lignende? Hva gjorde dere i planleggingsprosessen, og hvordan klarte dere å holde det skjult for den dere arrangerte det for? Noen tips til hva jeg bør gjøre og styre unna?

Så langt har jeg skaffet en viss oversikt over hvem som skal inviteres, og dette er en god blanding av venner, "venner fra gamledager", kollegaer og noe familie. Har også mange planer på hva jeg vil gjøre. Jeg vil blant annet skaffe lokale, og limousintransport til dette lokalet. Jeg ser for meg at jeg tar han med ut på en bedre middag for å feire dagens hans, og at vi etter middagen blir hentet i en limousin hvor de nærmeste vennene hans allerede sitter klar. Limousinen vil deretter frakte oss til festlokalet hvor resten av gjestene venter. Hva syntes dere om planene mine så langt? Noe du ville gjort annerledes?

Tenker at det hadde vært utrolig kult om han ante ingenting helt frem til vi kom til festlokalet, for at han skulle bli mest mulig overrasket. Men er det ikke en "stor" nok overraskelse at det plutselig, helt ut av det blå, står en limousin og venter på han utenfor resturanten?

Tips og innspill tas imot med stor takk! :)

Anonym poster: a2f08bcd202814b03201debe82e06f16

Anonym poster: a2f08bcd202814b03201debe82e06f16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes dette hørtes morsomt ut :)

Mulig når han kommer inn i limoen så tror han at dette er overaskelsen, og at det ikke venter mer :D

Overask gjerne med høy musikk når han kommer inn :D

Et tips på senere på kvelden er at alle eller noen av gjestene har med en pakke som forbindes med han/henne. Jeg har gjort dette på et utdrikkingslag og det ble mye latter. Jeg ga en gråstein pga at hun hadde knust et vindu når hun var yngre. Og han må tippe hvem som har gitt gaven og fortelle historien bak.

Ønsker deg lykke til :smilorange:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...