AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Jeg venter på mensen som vanlig, er nå på dag 48 i syklusen uten noen tegn til den. Utenom at igår hadde jeg og samboeren en heftig runde i senga, var ikke så voldsomt at jeg tror det ble en rift, men jeg fikk en ganske kraftig orgasme. Når vi var ferdige så jeg han hadde litt blod på k*ken, og det var blod i sæden også, så da regnte jeg jo med at mensen endelig hadde kommet. Men så kom det ikke mer blod! Og nei, det kom ikke fra ham. Kan det være at den kraftige orgasmen gjorde at det kom litt blod ut, og at mensen kommer etterhvert? Er over et døgn siden det skjedde og har ikke fått en dråpe til etter det.. Eller kan det ha blitt en bitteliten rift, selv om vi ikke hadde røff sex, og jeg ikke merket at jeg fikk vondt? Er så LEI av å aldri vite noenting...! Anonym poster: 69fe340c57e9f4945e59f5c1e0aa2c6b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Har googlet litt på det nå, men eneste jeg finner er folk som er gravide som er opplevd det samme.. Tror ikke jeg er gravid Så er det noen som har opplevd dette UTEN å ha vært gravide? - TS Anonym poster: 69fe340c57e9f4945e59f5c1e0aa2c6b
LilleLola Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 Googlet litt jeg også, finner bare at det kan være vanlig under graviditet, men kan også være symptomer på kreft eller kjønnssykdommer Men har ikke opplevd det selv da, mener ikke å skremme:P
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Hehe, tviler på at det er noe av det, men hadde vært greit å hørt fra noen andre som har opplevd det.. Men det er det visst ingen på KG som har Anonym poster: 69fe340c57e9f4945e59f5c1e0aa2c6b
Gjest Blubberella Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 (endret) Det kan være en rift, det kan være begynnelsen på mensen (orgasme gir jo sammentrekninger i livmoren, noe som kan fremtvinge blødning), det kan være hormonprevensjonen som virker inn dersom du bruker det, det kan være en liten "glipp" i systemet/syklusen eller det kan være sykdom. Skjer det mer enn én gang kan man jo spørre legen og ta en undersøkelse for å være sikker. Endret 22. juli 2012 av Ylvina
Gjest norah Skrevet 22. juli 2012 #6 Skrevet 22. juli 2012 Det er ganske vanlig, og kan være overfølsomme slimhimmer, fra livmortappen eller en rift. Dette kan komme som noen få dråper til større mengder. Det er overhodet ikke farlig, og er veldig vanlig. Om du kjenner at du får litt vondt ved livmortappen i tillegg er det grunnet dype støt, og da kan du oppleve ganske vonde kramper i tillegg, så lurt å ikke kombinere hardt og dypt på en og samme gang om det gjentar seg. Men gravid kan du jo være eller ikke være uansett tilfelle, det vet jo ikke vi:)
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #7 Skrevet 22. juli 2012 Hadde ingenting vondt, tror ikke det gikk så dypt heller, så får vel satse på at det var orgasmen som tvang fram litt blod.. Så får jeg bare vente til resten finner veien ut. Er ikke bare bare å begynne å google symptomer på ting, dukker jo tydeligvis opp alt ifra at det er helt normalt, til graviditet, kjønnssykdommer og kreft Anonym poster: 69fe340c57e9f4945e59f5c1e0aa2c6b
Gjest Blubberella Skrevet 22. juli 2012 #8 Skrevet 22. juli 2012 Hvis du er ung og har normale celleprøver er vel kreft lite sannsynlig. I de fleste tilfeller er blødninger under eller etter sex helt uskyldig, men hvis man er usikker bør man sjekke med lege omså bare for å bli betrygget. Og så bør du kanskje ta en graviditetstest for sikkerhets skyld?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #9 Skrevet 24. juli 2012 Da var graviditetstest tatt.. og den var positiv huff, jeg som skulle begynne på piller igjen nå etter jeg hadde hatt mensen.. kjekt å vite at jeg kan bli gravid da, og jeg ble faktis gravid den første måneden med 28 dager syklus men skal nok ikke beholde denne gang. Men er faktisk 8-9 uker på vei, første dag i forrige mens var 22. Mai :O <br /><br /> Anonym poster: 69fe340c57e9f4945e59f5c1e0aa2c6b
Gjest norah Skrevet 24. juli 2012 #10 Skrevet 24. juli 2012 Jeg har aldri kommentert andres abortvalg, og er 100% for selvbestemt abort. Men jeg må si det er trist at du i innlegget ditt beskriver at du er samboer i fast forhold(ergo planlagt og regelmessig sex) og sier; "jeg hadde tenkt å begynne på p-piller", mao; forstår jeg det riktig om dere faktisk bruker abort av et foster som prevensjonsmetode? Jeg kan skjønne at enkelte havner i ei ulykke på fylla, og at kondomet sprekker, man fikk omgangssyke og pillen virket ikke etc. Har jeg misforstått noe helt grunnleggende her, eller har dere bevisst hatt ubeskyttet sex innenfor en stabilt forhold og tar abort når den innlysende effekten av sex oppstår?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #11 Skrevet 24. juli 2012 Vi begynte prøving i desember, da passet det greit med jobb. Jeg er lærling, så da kunne jeg ta permisjon, og etter mammaperm komme tilbake, jobbe et par måneder og ta fagprøve. Men beholder jeg dette barnet mister jeg sjansen til å få en kjempebra jobb:( skal få tilbud i høst da det er bestemt at jeg skal ta over for ei som går av med pensjon. Så vi bestemte oss for å avslutte prøvingen, så jeg ventet bare på å få mensen så jeg kunne begynne på prevensjon igjen. Denne jobben jeg vil ha er veldig vanskelig å få, det er en veldig liten avdeling hvor de sjeldent ansetter, og med bra lønn. Vi vil fremdeles ha barn, dette barnet kom bare 1 år for tidlig:/ Var hos lege i dag, jeg var ca 8+6 på vei, fikk ikke time til abort før i uke 11 så har noen uker til å tenke på saken <br /><br /> Anonym poster: 69fe340c57e9f4945e59f5c1e0aa2c6b
theresexoxo Skrevet 26. juli 2012 #12 Skrevet 26. juli 2012 Hjelp, er i akkurat den situasjonen nå! Der hvor jeg ikke har hatt mensen på to mnd, og blødde etter en litt heftig runde i dag. Hjelpes, får krysse fingrene for at jeg ikke er gravid.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #13 Skrevet 26. juli 2012 Huff.. kjedelig situasjon for deg ts... Men samtidig er jeg misunnelig.... Jeg og typen har prøvd å bli gravide i snart ett år, men uten hell Anonym poster: b563d64bcc035c3d7ddb9857d8a5a1bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå