AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Hei! Dette er kanskje et vanlig problem, men jeg ønsker andres erfaringer og tips, for dette er et problem for meg. Jeg har en dildo jeg bruker ganske ofte. Jeg får opptil flere orgasmer hver gang jeg bruker denne. Men når jeg har sex med kjæresten(og tidligere sexpartnere) har jeg aldri fått orgasme, og egentlig ikke følt at jeg har hvert i nærheten av å oppnå det heller. Dette er selvsagt ganske dumt, og litt plagsomt for både meg og kjæresten min. Selv om han slikker meg, fingrer meg eller har sex med meg går det aldri. Hilsen frustrert jente 20. Anonym poster: a727ea535a28a9571e1153ef6f1afaaf
Kytro Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Har du tatt ansvar selv noen gang? Du kan jo hjelpe til å få din egen orgasme? Er vel ganske vanlig det. Inn og ut, inn og ut så skal det jo ganske mye/lenge til før man får orgasme da... 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 Jeg prøver. Men er en stund siden jeg har fått orgasme med bare bruk av hender på egen hånd. Det tar så lang tid, og vibratoren gir meg sterkere orgasmer ! :/ huff burde vel kanskje bare slutte og bruke den. Anonym poster: a727ea535a28a9571e1153ef6f1afaaf
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Sånn var det for meg også, da jeg var omtrendt like gammel som deg. Nå er jeg 24 år og har gått fra null orgasme til opptill 2-3 orgasmer hver gang sammen med kjæresten min. Så ikke ta det for tungt. Det ordner seg etterhvert! Hvordan pleier du å gjøre det når du bruker dildoen? Tror du må ta utganspunkt i det og prøve å få til noe lignende sammen med kjæresten din. I mitt tilfelle, kommer orgasmene mye lettere når jeg får muligheten til å ri han.Krever en god del øvelse og eksperimentering, men når man først finner ut av hvordan man skal bevege kroppen for at det skal føles godt, da er det gjort! Jeg liker dessuten ikke den typiske inn-ut bevegelsen, men heller bevege meg frem og tilbake mens han er langt inni meg. Til tross for hva mange sier, så synes jeg det er aller best når han er langt, langt inni meg. Det er kun det i tillegg til klitoris stimulering som får meg til å komme. Så ja, her må du nesten ta saken i egne hender og prøve å finne en løsning selv. Anonym poster: 4b442ff56388acd21d5b746367b60a21 1
Guybrush Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 Som noen er inne på - du må nesten finne ut hvilke stillinger og tempo som blir mest likt når du holder på selv. Det er press, hastighet osv som gjerne er den utløsende faktoren. Hvor lenge man klarer å holde på er også veldig ofte relevant. Jeg har forstått det slik at mange gutter ikke klarer å holde på lenge nok - men at det da hjelper om jenta rir siden han da ikke vil komme i mål like kjapt. Men til syvende og sist er det at du klarer å slappe av som er absolutt viktigst. Finn ut hva som gjør deg mest tent og inkluder ham i det. Om det er fantasier, hva han skal gjøre, eksperimentering osv. Det finnes også vibratorer for par - som We-Vibe som vil massere både gpunktet og klitoris.
Gjest Janus Skrevet 22. juli 2012 #6 Skrevet 22. juli 2012 Legg vekk vibratoren i noen måneder om du mener alvor. Helt seriøst. 1
Gjest Blubberella Skrevet 22. juli 2012 #7 Skrevet 22. juli 2012 Eller bruk vibratoren på deg selv under samleiet. Det finnes mange stillinger som gir rom for ekstrautstyr. For meg har det hjulpet til å få lettere orgasmer, både med og uten vibrator. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #8 Skrevet 23. juli 2012 Og enda værre: Hva med oss som ikke får annet enn klitoris orgasme da?? Det suger så maks... Har aldri kunnet få orgasme ved samleie men kan få 10 orgasmer, om ikke mer, etter hverandre ved klitoris stimulering. Må være med vibrerende stimulering da. Kommer ikke når typen slikker meg.. Faen heller :/ Suger maks...... Anonym poster: 4cffef41e6c4d96c8d97821e459dc264
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #9 Skrevet 23. juli 2012 Ja, jeg skrev litt feil. Er ikke en dildo jeg har men en vibrator. Det er samme problemet som for den anonyme ovenfor her. Får mange mange klitorisorgasmer med vibratoren! Hilsen trådstarter Anonym poster: a727ea535a28a9571e1153ef6f1afaaf
Gjest Blubberella Skrevet 23. juli 2012 #10 Skrevet 23. juli 2012 Det er nettopp det som er bra med små vibratorer som kan brukes på klitoris under samleie. En klitorisorgasme blir ikke bare en klitorisorgasme når den kombineres med innvendig stimulans. Da blir det adskillig mer fart på sakene! Det går selvsagt også an å bruke fingrene, poenget er at de fleste damer må stimuleres utvendig på klitoris for å komme under samleie. Så hiv dere rundt og bruk fingre og vibratorer for alt de er verdt! 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #11 Skrevet 23. juli 2012 Ja, jeg skrev litt feil. Er ikke en dildo jeg har men en vibrator. Det er samme problemet som for den anonyme ovenfor her. Får mange mange klitorisorgasmer med vibratoren! Hilsen trådstarter Anonym poster: a727ea535a28a9571e1153ef6f1afaaf Anonyme rett over her igjen.. Hvoran vibrator bruker du da? Jeg kommer ikke av de små jeg har.. Og vil derfor ikke tro at sånne til å ha på seg under samleie skulle duge. Heheh.... Anonym poster: 4cffef41e6c4d96c8d97821e459dc264
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #12 Skrevet 23. juli 2012 Ta små skritt, og vær åpen med kjærsten din om hva du prøver å oppnå. Så kan du for eksempel kose deg med vibratoren alene, helt til du kommer til punktet rett før orgasme (la gjerne kjærsten se på for å gjøre det litt spennende) og så kan dere ha sex. Hvis du har fått seg selv helt på kanten burde det ikke være så vanskelig å bruke fingrene til å fullføre. Dette kan du også øve deg på alene om det føles mest riktig. Etterhvert som du får teken på det kan du bytte ut vibrator med hender tidligere, og så snart du klarer å få deg selv til å komme ved hjelp av kun fingre er du ett sted nærmere å få det til sammen med kjæresten Anonym poster: b132c7090d113d5c0102ac37e1290fd8
Gjest Katten. Skrevet 23. juli 2012 #13 Skrevet 23. juli 2012 Det kan være at dere har vendt dere til den heftige stimulien fra en vibrator, som er veldig vanskelig å gjenskape naturlig. Steg en på denne fronten, er å gradvis minke bruken av vibrator til onani og jobbe mot å komme med f.eks. hendene. En annen ting, en utrolig stor del av alle som har sex sliter med, er at de fokuserer for mye på orgasmen. Det blir et jag mot orgasme som opptar alle tankene, og det har en tendens til å gjøre alt vanskeligere. Prøv å fokuser på hva du føler under sex. Luktene, synet av musklene hans som jobber, hvordan han trenger inn i deg, øynene hans fulle av nytelse, lydene av sexen - rett og slett: fokuser på hva dere gjør, ikke hva du vil skal skje Lykke til! 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå