Gå til innhold

Svarte penger, hvite løgner


Miapia

Anbefalte innlegg

Enig i at Elverumsdialekta til Randi er noe snål, men du? Hvor finner du l'er i den setningen der? :wink:

Det var ikke meninga at det skulle være noen l'er der. Brukte bare det som en illustrasjon på hvordan riksmål hun prata :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seleena

Synest ikkje rollefiguren Sverre er så flott eg :roll::tunge1:

Eg syntest Randi snakkar fint, eg har heile tida trudd det var berre sånn ho snakkar. Har ikkje tenkt på at ho skal vere frå Elverum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn kan det gå når man roter seg inn i et nett av løgner ..... :-?

Jeg har ikke fulgt med på alle episodene - men hjelpe meg for et opplegg de steller i stand for seg selv og hverandre der ...

Forøvrig spennende serie. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel jenter, hvordan tror dere det ender neste torsdag?

:klø: tipper alt går galt jeg.

Vel - det tror jeg faktisk også.

Han har fullstendig mistet kontrollen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenningen er til å ta og føle på.................. :ler:

Spent på siste episode......nesten synd at det er slutt - synes serien er kjempebra!

Og sverre er kjekk :oops: NEMMELIG!!!!!

-Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også Sverre var kjekk, men ikke nå lenger. Først var han en drittsekk ovenfor Randi, nå en drittsekk ovenfor Trude. For en håpløs fyr.. Har mistet all tillit til politiet :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også Sverre var kjekk, men ikke nå lenger. Først var han en drittsekk ovenfor Randi, nå en drittsekk ovenfor Trude. For en håpløs fyr.. Har mistet all tillit til politiet :-?

:ler: Så i avisen at noen på stovner politikammer ikke var så glad for denne serien. Litt urealistisk at noen roter seg borti så mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velger å se Sverre som en litt desillusjonert mann med dårlig dømmekraft og ikke minst et overdimensjonert syn på egne evner/krefter og ikke først og fremst politimann... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BærtBært

Jeg tror det ender med at Sverre til slutt blir tatt for både drap, narkotikasmugling, ran av pengetransport, hvitevask osv. osv. Under rettsaken får han den nyutdannede Trude som forsvarsadvokat. Sverre får en sammenlagt dom på en 20 års fengsel. Trude og Randi finner tonen, flytter sammen og deler foreldreretten til Sarah. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det ender med at Sverre til slutt blir tatt for både drap, narkotikasmugling, ran av pengetransport, hvitevask osv. osv. Under rettsaken får han den nyutdannede Trude som forsvarsadvokat. Sverre får en sammenlagt dom på en 20 års fengsel. Trude og Randi finner tonen, flytter sammen og deler foreldreretten til Sarah.  :-)

Jeg kjøper den! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det siste må dere ta med en klype salt.. Min bror jobber i politiet og digger slike krimserier. Må ringe og mobbe han litt nå, for nå må de pinadø skjerpe seg i politiet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...