Gjest lurer Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Heihei. Jeg bare lurer på om noen her jan fortelle meg om det vil hjelpe å begynne med Betakaroten for å bli brun? Jeg er veldig lys i huden, og sliter med å få brunfarge. Og får jeg først bittelitt farge er den aldri jevn. Såå, er det noen her som bruker d som kan anbefale d, eller burde jeg bare droppe å spise d? Evt, er d sannt at man kan bli oransj? Selv om man ikke overdriver bruken?
blubba Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Ja, det funker :-) Ja, kan man bli oransj, om du bruker flere 50mg piller hver dag. Er altså liten sjans
rox Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 Jeg ble ikke noe brunere, men jeg slapp soleksemen for en gangs skyld.
heidiheidiheidi Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 det skal visst virke men hørt at det er direkte usunt for kroppen da for mye Betakaroten kan dannes om til gift stoffer.. 1 ell 2 gullerøtter om dagen holder Betakaroten piller er ikke sunt..
Gjest Fairydust Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 Det fungerer ja. Ei jeg kjenner ble knalloransje som en appelsin av det.
Gjest NozMonster Skrevet 22. juli 2012 #6 Skrevet 22. juli 2012 det skal visst virke men hørt at det er direkte usunt for kroppen da for mye Betakaroten kan dannes om til gift stoffer.. 1 ell 2 gullerøtter om dagen holder Betakaroten piller er ikke sunt.. hvorfor ikke det?
BoringMachines Skrevet 22. juli 2012 #7 Skrevet 22. juli 2012 Hvis du har en guloransje hudtone, kan du bli litt mer oransje. Jeg har mer rosa undertone, så det fungerte bra på meg. Det gjør at huden fanger opp solstrålene lettere, så man kan bli brunere. Jeg merket ikke veldig godt at jeg ble brunere, men det hjalp meg mot soleksem så jeg vil fortsette med betakaroten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå