Gå til innhold

Jenter som ikke ligger rundt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen oppegående jenter som bare vil ha sex med menn de er glad i, eller må jeg oppsøke bedehuset for å finne dem?

Anonym poster: 86924773664d634ec51f72c710042816

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg synes en skal ha sex med noen man er glad i. Er ikke helt den ons-typen. Og det har ikke noe med at jeg tror på Gud å gjøre. Mange av mine venninner mener det samme.

• Liker 3
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Tror det er flere som ikke ligger rundt enn som gjør det altså.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Er nok mange, mange av oss også :)

Handler ikke så mye om vilje, forresten, eller om å være oppegående, og absolutt ikke om gudstro. Enkelte av oss er bare skrudd sammen sånn at vi ikke greier det med en tilfeldig en. En stor del av dimensjonen forsvinner og det gir oss ingen ting.

Happy now? ;)

Endret av Flair
  • Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Problemet er vel heller at de blir glad i for mange ettersom det disse atrktive oppegående jentene har mange som ønkser å få dem til å bli glad i seg.

AnonymBruker
Skrevet

Av de 10 jeg har ligget med har kun én av dem vært tilfeldig nattemoro, og det varte i hele 2 minutter før jeg følte meg ukomfortabel og kvalm og løp derfra. Tror ikke jeg kunne hatt sex med en tilfeldig igjen, men det er greit å vite at det ikke er noe for meg :)

Hver gang jeg dater noen sier jeg klart i fra om at jeg liker å vente med slikt til jeg føler jeg er glad i dem, men så har det slik at jeg blir fort glad i gode mennesker og mannfolk er fine altså! hihi :)

Hva definerer du som å ligge rundt egentlig?

Anonym poster: 4b51ae824d209741314358e02849d0c9

Skrevet

Ikke tro at alle jenter ligger rundt selv om de "løse" her på KG liker å skryte av det. Jeg blir faktisk kvalm til tider av noen av de kvinnfolka her inne som røler om "puling" som en annen gammel sjøulk.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg vil helst bare ha sex med menn jeg er glad i. (På den annen side så blir jeg ganske fort glad i folk:P Men har ikke akkurat pult rundt, er mer kjærstejente)

Synes det er vanskeligere å finne gutter med samme holdning.

(Edit for å legge til at jeg ikke ser ned på de som synes tilfeldig sex er fint, dem om det altså :))

Endret av SoftKitty
  • Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Er å "ligge rundt" det samme som å ha hatt ONS? Uanett hvor få det har vært? Jeg har hatt tilfeldig sex, men ser ikke på meg selv som en person som har "ligget rundt" akkurat.

Skrevet

TS: tror nok kanskje det handler mer om hva du går etter og hvordan du dømmer folk. Bare fordi noen ikke venter til de er forlovet og gift før de hopper i halmen betyr det ikke at de ikke er glad i og liker personen.

Og likeledes utelukker ikke det ene det andre. Altså at ei jente/en fyr som har hoppa til sengs med en ONS trenger ikke bety at han/hun ikke helst vil være med noen som de liker.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...