Gjest Anonym Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Hei! Jeg leste her (jhttp://www.droginfo.com/pdf/guideno.pdf) at om en slutter å røyke hasj (denne siden var ment til avhengige hasjrøykere, altså ikke engangstilfeller) kan en få en del negative følelser i opptil tre uker etter avsluttet røyking, fordi stoffet sitter i kroppen. Blant annet står det dette: "Hasj forsterker følelser som er negative og som dermed skaper angst. Røyker man hasj igjen så forsvinner det negative, men på den andre siden kommer disse følelsene tilbake, og da må man røyke igjen. Det negative opplever man først når hasjens beroligende effekt ikke lenger er virksom (ca. 5 dager ettersiste gang man røykte)." Jeg har røyket hasj to ganger, en gang i april og da fikk jeg et angstanfall, og så en gang til nå nylig, men da ingen sterk dose fordi jeg kjente de negative følelsene komme litt igjen, så jeg stoppet fort. Omtrent 5 dager senere fikk jeg et angstanfall omtrent ut av det blå. Vet noen om dette kan ha sammenheng med hasjen selv om jeg ikke har vært avhengig? Kan forøvrig nevne at jeg fortsatt sitter med noen negative følelser i kroppen 2-3 dager etter at angstanfallet begynte. Og at jeg aldri har hatt psykiske problemer tidligere i livet, trives med livet for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Mjo, det kan vel være, det er ikke unormalt å få litt noia værken under rusen eller etterpå. Ikke røyk mer og ikke tenk mer på det, så om det funker. Anonym poster: e4c1e3b70f5822b82b33232142476d9b
Sails Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Det du beskriver som angstanfall under selve rusen kan oversettes til noia på stonerspråket, og er svært vanlig, spesielt om man nesten aldri har røyket før. At du fikk det så mye som fem dager senere derimot er ikke like vanlig, med mindre man stopper brått etter en lang periode med nærmest konstant røyking. Umulig å si om det kan ha noen direkte sammenheng, men sjansen for at det har det ligger der, så ville holdt meg unna røykingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå