Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lyst til å markere dagen i morgen ved å flagge fra balkongen. Har derimot ikke lyst til å støte noen.

Hadde du synes det var greit at folk flagget i morgen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert negativt på det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flagg i vei.

Anonym poster: 955cdc9a10ab49e729296e22966b118b

Skrevet

Flagge eller flagge på halv stang? Hvorfor vil du flagge fra balkongen?Det blir vel på full stang? Det er vel ikke vanlig å flagge hvis du vil uttrykke sorg?

Gjest Quake
Skrevet

Vet om noen som har bursdag imorgen som skal flagge på full stang. De har jo gjort hvert år. Så i år blir det ikke noe annerledes.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Man kan vel flagge for å markere dagen? Det er vel ikke nasjonal sørgedag i morgen? Men en dag for å markere det som skjedde for et år siden?

Skrevet

Jeg har ikke flaggstang, bare et vanlig balkongflagg. Kan derfor ikke flagge på halv stang.

23.juli i fjor flagget jeg hele dagen fordi jeg følte veldig sterkt at det var rett.

Skrevet

Flagg i vei. Naboen min har allerede hengt opp flagget på full stang(ettersom h*n ikke kan styre høyden), og bundet et svart sørgebånd til stangen som vaier fritt.

Jeg synes det er fint om folk tar seg bryet å markere sin kondolanse over det som skjedde for snart nøyaktig 1 år siden, uten at jeg har noe å si om de som lar vær. Selv skal jeg nok ikke gjøre noe nevneverdig ut av dagen eller symbolikken, men kanskje utføre noen religiøse ritualer og bruke en time eller to om kvelden til å se på de ulike talene og markeringene som har blitt holdt i landet i løpet av dagen.

Når det er sagt, så synes jeg 1 år har gått iherdelig fort. I alle fall, måtte alle de døde hvile i fred.

• Liker 2
Skrevet

Flagg i vei!

Ingen kan jo vite årsaken til at du flagger. Kanskje noen har bursdag?

Skrevet

Jeg synes det er flott og skulle gjerne flagget selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å markere dagen i morgen ved å flagge fra balkongen. Har derimot ikke lyst til å støte noen.

Det er ikke flaggdag. Om du mener å markere 22.7, så er jeg uenig. Hadde det blitt en "offisiell dag" med flagget på halv stang, så er det greit.

Anonym poster: 4956328dfbc73ec81377af912aecb204

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...