Gå til innhold

Hvilket hotell på bryllupsnatten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil gjerne tilbringe bryllupsnatten på hotell her i Oslo, men det er jo et hav av hotell å velge mellom så jeg aner ikke hvor jeg skal begynne engang!

Hvis noen har noen erfaringer å dele ville det vært til kjempestor hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal bo på holmenkollen park hotell!!!Har vært innom Grand, continental, sas etc....men syns det var deilig å våkne utenfor byen, med utsikt over hele oslo!Det er såååå fin utsikt, boblebad, behagelig størrelse og ikke dyrere enn de fleste andre i byen(3500,-)tror jeg.

Skrevet

Vi skal også prøve å finne oss et rom her i Oslo, men helst ikke i prisklasse halve sydenturen......

Skrevet

Vi skal tilbringe natten på Holmen Fjordhotel. Ligger litt utenfor Oslo, men ikke mange hoteller hvor man kan våkne å se utover havet (fra sengen), spise en nydelig frokost, og gå rett ned på SPA behandling. (1 times massasje skal vi få dagen derpå...(glede seg...glede seg...)

Skrevet

Jeg vet ikke hvor vi skal overnatte. Dette får jeg heller ikke vite før bilen ankommer hotellet bryllupsnatten. Syntes det er utrolig spennende at det er min samboer's jobb å finne sted, og blir spennende å se om han klarer å planlegge alle detaljer. Har jo hintet litt da.... ang. klær dagen derpå, ang. "utkastelse" dagen derpå (ikke 12:00, men gjerne senere....).

Et vennepar av oss endte opp på Hotell Opera, og var veldig fornøyd med det. Holmenkollen Park Hotell står også ganske høyt på ønskelisten min.

Plaza er vel også flott, men litt utbrukt spør du meg. Men om det er der jeg ender opp, så er det sikkert flott det også!!!!!

Skrevet

Penelene: Kan jeg spørre hvor mye dere må ut med for den overnattingen? Jeg er også på jakt etter noe sånt, men som sagt har vi ikke allverden å legge i det....

Skrevet

Vi hadde junior suite på Hotell Bastion. Vi bestilte frukt og vin på rommet ved ankomst, frokost på rommet (måtte bestilles i forkant fordi det ikke var standard i helgene), sen utsjekk (kl 15), vi betalte ca 2000,-. Rommet var kjempekoseligt og med SUPER behagelige senger (som jeg gjerne skulle hatt hjemme også...).

Benyttet hele søndagen frem til utsjekk i senga og boblebadet :ler::kul::ler:

Hotell Bastion kan anbefales på det varmeste !

Skrevet

Vi skal sove i brudesuiten på Losby Gods, et lite stykke utenfor Oslo.

Skrevet

Åhh, Hotel Bastion så jo bare kjempebra ut! Tusen takk for tipset, det skal vi virkelig vurdere!

Skrevet
Penelene: Kan jeg spørre hvor mye dere må ut med for den overnattingen? Jeg er også på jakt etter noe sånt' date=' men som sagt har vi ikke allverden å legge i det....[/quote']

Har prisen på jobben..Men hvis jeg husker riktig må vi ut med rundt 2500,- Men kan dobbelt sjekke mandag hvis du vil :-)

Skrevet

Vi skal ha bryllupsnatten på tårnsuiten på Grand.

Veldig spesiell og annerledes suite i tre etasjer :P

Skrevet

Vi skal sove på suite på losby gods...

Og TEX HVa var den hemmeligheten da :(

Skrevet

Vi skal antagelig sove på Holmen fjordhotell. :P Hele området rundt en veldig fint (sjøen), det er SPA der og så får min kjære rabatt..

Skrevet
Åhh' date=' Hotel Bastion så jo bare kjempebra ut! Tusen takk for tipset, det skal vi virkelig vurdere![/quote']

TIPS:

Du bør se suitene først, for det var ett par av de som var virkelig innrøyka. :( Selv om vi endte med røykerom, luktet det overhodet ikke røyk der. Tror det var suite 508 vi hadde... :-)

Skrevet

Vi var også og sjekket ut Hotel Bastion etter tips her inne i fra, men det var helt forferdelig. For det første ligger det i ett skikkelig traffikert kjipt strøk. For det andre så var det første synet som møtte oss en horekunde og en hore i resepsjonen, og folk som satt og drakk pils nede. Det luktet skikkelig sneip og sur øl. Rommene var greie nok de, men ville aldri satt min fot innenfor det shabby, skitne hotellet, men min vakre rene brudekjole. Litt mere romantiske omgivelser må jeg ha enn det vi så her.

Skrevet
Vi skal bo på holmenkollen park hotell!!!Har vært innom Grand' date=' continental, sas etc....men syns det var deilig å våkne utenfor byen, med utsikt over hele oslo!Det er såååå fin utsikt, boblebad, behagelig størrelse og ikke dyrere enn de fleste andre i byen(3500,-)tror jeg.[/quote']

der skal iogså være. Men vi min tilkommende mann er ikke så glad i boblebad (elsker derimot iskalde norske fjorder...believe it or not!), så vi tar et standard rom med utsikt. Resten av hans familie kommer også til å være der, da...men men. Det er jo et stort hotell.

Skrevet

Åhhh så gøy popelka!!!!!!!Med en gang jeg kom opp dit, og så den vakre utsikten og naturen visste jeg det var her jeg ville våkne opp som mann og kone!!!!!!!Syns det er såååå perfekt, romantisk og vakkert!!!!!

Skrevet

Ja, det er nydelig utsikt der! Vi vurderte faktisk å ha hele bryllupsfesten der, men siden vi ikke blir så mange hadde blitt litt stort for oss. Dessuten luktet det litt klorin fra bassenget rett ved festsalen. Men ja, det er et perfekt sted å tilbringe bryllupsnatten, tror jeg!

Vi har visst god, smak vi! :wink:

Skrevet

Vært uheldig den dagen du var der du da Jens :-) for hotell Bastion er da absolutt ikke ett shabby og shittent hotell, til tross for strøket det ligger i. Men det er nå hver sin mening.

Men Holmenkollen Park er absolutt en helt annen stil og ja, mye flottere enn Hotell Bastion. Jeg skal selv overnatte der hele helgen når min beste venninde gifter seg nå i mars :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...