Gå til innhold

Trening av bekkenbunnsmusklene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Selv om jeg er så ung som jeg er så sliter jeg litt med ''stor åpning'' der nede... Jeg har gått på to forskjellige medisiner mot epilepsi og begge har gjort jobben sin, og litt mer.

Jeg lurte på om noen av dere, f.eks mødre som har født barn og har trent musklene der nede, har noen tips. Jeg har ingen anelse om hvordan dette foregår, jeg bare spurte litt rundt og fant ut at bekkenbunnsmusklene kan trenes, men der stoppet informasjonen.

Har dere noen tips? Uten at jeg må bruke mye penger, for jeg har ikke fast jobb eller noen ting...

Takk på forhånd! <3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Selv om jeg er så ung som jeg er så sliter jeg litt med ''stor åpning'' der nede... Jeg har gått på to forskjellige medisiner mot epilepsi og begge har gjort jobben sin, og litt mer.

Jeg lurte på om noen av dere, f.eks mødre som har født barn og har trent musklene der nede, har noen tips. Jeg har ingen anelse om hvordan dette foregår, jeg bare spurte litt rundt og fant ut at bekkenbunnsmusklene kan trenes, men der stoppet informasjonen.

Har dere noen tips? Uten at jeg må bruke mye penger, for jeg har ikke fast jobb eller noen ting...

Takk på forhånd! <3

http://www.tena.no/k...reningsomraade/

Her står det masse om bekkenbunnstrening, også kan man bestille en gratis treningsdvd.

Anonym poster: 1a9fb9253ddeede5aadfdc7e86e64f52

Skrevet

Vaginal kuler er vel det vanligste form for trening, i forskjellige størrelser og vekt, alt etter hvor god "form" du er i.

Har ei vennine som har/holder på å trene seg opp der nede, men virker som det tar en god stund før man får resultater, men det er kansje forskjellig fra person til person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...