AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Det siste halvåret har jeg vært plaget med mye mageproblemer. Det har vært forstoppelser, mye kvalme, smerter og generelt mye ubehag i mageregionen. Jeg har hele tiden sett for meg at det muligens er noe i kosten jeg reagerer på. To ganger har jeg opplevd å hatt en lengre periode (1-2 uker) med magesmerter, utmattelse og kvalme. Jeg har da vært mye oppblåst, men også opplevd en slags sviende følelse i øvre del av magen. Det skal nevnes at jeg har lagt om kosten det siste året. Spiste mye karbohydrater i form av brød, pasta og ris før. Nå spiser jeg lite brød, og vektlegger å få i meg mye protein i form av hvitt kjøtt, melkeprodukter i tillegg til mye grønnsaker. Dette er ikke et såkalt lavkarbo-kosthold. Jeg spiser karbohydrater, men ikke like mye som tidligere. Noen som vet hva det kan være, eller som har opplevd lignende? Anonym poster: e9e1474406c8db21aea28ee0137c5703
Gjest Minde09 Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Vedvarende smerter må sjekkes ut hos fastlegen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå