Gå til innhold

Erfaringer med herpes ?

Fremhevede innlegg

Gjest henrix
Skrevet (endret)

.

Endret av henrix
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars deg, jeg har hatt det samme og det var helt jævlig. Kom deg til lege å få bedøvelses krem sånn at du kan tisse og krem for blemmene, da blir du bra etter en dag eller 2.

Anonym poster: 1085a008f6d2cbb3306b5601b9be2d78

• 2 uker senere...
Gjest anonym
Skrevet

Det samme skjedde med meg rett før ferien.. Det var kjempevodt! Hadde ikke så mye sår, men det ble etterhvert helt uutholdelig å gå på do. Jeg dro til legen den tredje dagen og fikk komme på sykehuset etterpå. Der fikk jeg god hjelp. Ble ganske hardt angrepet og fikk tilslutt ikke til å tisse og måtte ha kateter.. sånn var det en uke og så begynte jeg sakte å bli litt bedre. Ble sykmeldt i tre uker :O nå har det gått over en mnd. og jeg er fortsatt ikke helt bra, men det blir litt bedre hver dag. Leser mye på nettet nå for å ikke føle meg så "ekkel" virker som det er mange som har vært uheldig!

God bedring :)

Gjest student1993
Skrevet

Har akkurat slitt med det samme. Sjekket meg ikke hos lege, men er nesten 100% sikker på at det var herpes. Det som hjalp for meg var å bade mye i saltvann(havet) og kjøpe Zovirax tabletter som man får uten resept i utlandet. Gå mest mulig uten undertøy eller ting som kan irritere nedentil og vær nøye med hygienen så det ikke sprer seg. Jeg er nesten bra igjen nå, god bedring og lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...