Gå til innhold

Donald var en syk (m)and...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Langbein fortjente det. Han slo Donald tross alt i hodet med en fisk og lo av det

Skrevet

Donald var mye slemmere like etter han ble "født" enn han er nå.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Donald var mye slemmere like etter han ble "født" enn han er nå.

Vil tippe det var noen idiotiske foreldre som klagde. Så måtte de gjøre han litt snillere

Skrevet

Neida, de var slemmere alle sammen. Selv Mikke var litt slem på den tiden. Lurer på om ikke tegneserien var mer ment for voksne med det samme den kom ut.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

jeg tror han er pedo, han tasser bukseløs rundt som ingenting foran både nevøer og nieser!

Men, for å bruke KGsjargong, så har han kanskje bare et naturlig forhold til nakenhet?

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Neida, de var slemmere alle sammen. Selv Mikke var litt slem på den tiden. Lurer på om ikke tegneserien var mer ment for voksne med det samme den kom ut.

Ja jeg vet men Mikka var aldri så ille som Donald.............Jeg tror ikke det var at de var mer for voksne jeg tror at på 30 tallet var de ikke så opptat med og være politisk korrekt og alt det der.

Jeg tror det var laget for barn og voksne. Men jeg skal ikke si at jeg vet jeg bare tror

Gjest Corto Maltese
Skrevet

jeg tror han er pedo, han tasser bukseløs rundt som ingenting foran både nevøer og nieser!

Men, for å bruke KGsjargong, så har han kanskje bare et naturlig forhold til nakenhet?

Borsett fra etter han har badet tar dekker han seg til.

Gjest Raindrops
Skrevet

hahahaha, herlig! Jeg liker de gamle tegneseriene som ikke er gjennomsyret av moral :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...