AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #21 Skrevet 6. august 2012 Av ren nysgjerrighet har jeg googlet og lest en del om denne religionen i det siste, og det finnes flere offisielle sider med masse info, blant annet den norske scientologikirken. Derfor synes jeg det er rart når noen sider at det ikke finnes informasjon om dette på nett, for det er det masse av. Det som derimot er mer uklart eller litt hårete, er selvfølgelig om det i tillegg til den offisielle informasjonen - som ikke er noe verre enn Bibelen eller andre religioners babbel etter min mening; omtrent like mye substans - gjøres masse rart og hemmelig når man er kommet "innenfor". Hvis noen medlemmer har brutt med kirken og opplevd veldig drøye ting som de ønsker å gå ut med, hvorfor hører vi ikke mer om det? Da tenker jeg at så ille kan det egentlig ikke være, det er "bare" enda en religion som alle andre. Er for eksempel en kirke på Sørlandet som ble avslørt her for noen år siden for å ha en rimelig spesiell leder, hvor det var høyst uklart hvor penger både kom fra og gikk til. Han mente at han bokstavelig talt var Guds utsendte eller hva det nå var, husker ikke detaljene i saken men det var verre enn meste annet jeg har hørt om religioner (med unntak av den polygamislekta i USA). Usikker på hvorfor scientologien er så uglesett som rent bambus, når kristendom og dens avarter lever stuereint i beste velgående uten at det blir oppslag om det når noen kristne skiller seg. Sikkert fordi jeg ikke kan nok om det, opplys meg gjerne Anonym poster: d7dc737b041b5f99ef6bc9b4b4ddfd81
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #22 Skrevet 6. august 2012 Det finnes masser av informasjon om scientologi her: http://www.xenu.net/ Anonym poster: 2fd11adf91c58aa316c4ef0f057cb3fe
Lutetium 71 Skrevet 6. august 2012 #23 Skrevet 6. august 2012 Det som er virkelig imponerende i dette tilfellet, er at Hubbard SA, lenge før han faktisk gjorde alvor av det, at det smarteste man antakelig kunne gjøre, var å finne opp en religion og gjøre seg selv til leder. Jesus Harold Christ on a fucking rubber crutch. Så hele kjærka er basert på en practical joke?? Om det stemmer, fremstår jo Life of Brian nærmest som en dokumentar.
Gjest BM2 Skrevet 6. august 2012 #25 Skrevet 6. august 2012 (endret) http://www.seher.no/...-til-tom-cruise her ser dere at det er mye oppstyr rundt dette med tom/kat bruddet og scentologien midt oppi alt dette. men er det virkelig slik media sier?er scentologien så forvrengt? eller er det bare tull og vås som media finner opp som ikke henger på greip i forhold til hva religionen egentlig sier? noen som vet? Scientologi er en forettningsidé fra L. Ron Hubbard. Forretningen har utviklet seg til en mental terrororganisasjon som har som formål å tvinge svake mennesker for penger gjennom hjernevask, mental utmattelse og terror. Du kan lære mer om det her: http://www.xenu.net/ Endret 6. august 2012 av BM2 1
Gjest BM2 Skrevet 6. august 2012 #26 Skrevet 6. august 2012 Av ren nysgjerrighet har jeg googlet og lest en del om denne religionen i det siste, og det finnes flere offisielle sider med masse info, blant annet den norske scientologikirken. Derfor synes jeg det er rart når noen sider at det ikke finnes informasjon om dette på nett, for det er det masse av. Det som derimot er mer uklart eller litt hårete, er selvfølgelig om det i tillegg til den offisielle informasjonen - som ikke er noe verre enn Bibelen eller andre religioners babbel etter min mening; omtrent like mye substans - gjøres masse rart og hemmelig når man er kommet "innenfor". Hvis noen medlemmer har brutt med kirken og opplevd veldig drøye ting som de ønsker å gå ut med, hvorfor hører vi ikke mer om det? Da tenker jeg at så ille kan det egentlig ikke være, det er "bare" enda en religion som alle andre. Er for eksempel en kirke på Sørlandet som ble avslørt her for noen år siden for å ha en rimelig spesiell leder, hvor det var høyst uklart hvor penger både kom fra og gikk til. Han mente at han bokstavelig talt var Guds utsendte eller hva det nå var, husker ikke detaljene i saken men det var verre enn meste annet jeg har hørt om religioner (med unntak av den polygamislekta i USA). Usikker på hvorfor scientologien er så uglesett som rent bambus, når kristendom og dens avarter lever stuereint i beste velgående uten at det blir oppslag om det når noen kristne skiller seg. Sikkert fordi jeg ikke kan nok om det, opplys meg gjerne Anonym poster: d7dc737b041b5f99ef6bc9b4b4ddfd81 Fordi dene mentale terrororganisasjonen fotfølger, sverter og lager et sant helvete på jord for alle som prøver å si dem i mot. Terrorkirken bruker ALT de finner av ting som kan svekke din integritet og selvfølelse og kjører 24/7 kampanjer mot deg til du bukker under.
Mann 42 Skrevet 6. august 2012 #27 Skrevet 6. august 2012 Jesus Harold Christ on a fucking rubber crutch. Så hele kjærka er basert på en practical joke?? Om det stemmer, fremstår jo Life of Brian nærmest som en dokumentar. Det er vel mer som en forretningsidè. Men urbane myter vil ha det til at han luftet tanken flere år før han fatisk gjorde alvor av det.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #28 Skrevet 7. august 2012 Hm, bare lurte på hvordan vi visste det for a fact, hvis de er så hemmelighetsfulle, i forhold til alt man driver med i for eksempel frimurerlosjer og andre hemmelige nettverk Anonym poster: d7dc737b041b5f99ef6bc9b4b4ddfd81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå