Gjest Funderer Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Hei! Planlegger graviditet og har forstått at dette med Folat er veldig viktig. Mangler generelt en del vitaminer i kroppen (har fått det testet) og lurer derfor på om denne multivitaminen både dekker dagligbehovet og at de andre vitaminer er trygge under en graviditet. Håper dere som har peiling kan svare. Ser at den inneholder 400mcg Folat, og det tilsvarer vel 4mg som er det man trenger? http://www.iherb.com/m/New-Chapter-Organics-Every-Woman-s-One-Daily-72-Tablets/23318?at=0 Har forøvrig brukt og fått anbefalt New Chapter før og er veldig fornøyd med Whole Mega'en deres. Takk
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 Men er det lov å bestille multivitaminer med folat fra utlandet, da? Bare meg som innbiller meg at det ikke er tillatt?
Silfen Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Folk bestiller vitaminer fra utlandet stadig vekk, så det virker ikke som om det er ulovlig. Men jeg vet ikke.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 Klippet fra Iherb: As a Norwegian customer, you are responsible for making sure that buying nutritional supplements from the United States is allowed in Norway. Norwegian Customs does NOT allow Folic Acid, Folate, or Vitamin B Complex products. Gjelder ikke dette multivitaminer også?
Gjest Funderer Skrevet 20. juli 2012 #6 Skrevet 20. juli 2012 Tja? Burde vel ikke være noe problem så lenge det står Folat 400mcg? Men hva med de andre vitaminene? Er de ok å ta under graviditet? -TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå