SemperFi Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Målte meg på vekten i går, og jeg veier nå 97kg. Endelig under 100. Veide ca 120 kg på samme tidspunkt ifjor. Målet er 80 kg. Måtte bare skryte litt. 7
Kytro Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 BRA SemperFi Skader ikke å trene litt. Håper du går ned på en bra måte med trening og riktig kosthold og ikke sulter deg ned i vekt!
SemperFi Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2012 BRA SemperFi Skader ikke å trene litt. Håper du går ned på en bra måte med trening og riktig kosthold og ikke sulter deg ned i vekt! Jeg er såpass glad i mat at jeg aldri ville sultet meg selv. Jeg har rett og slett kuttet ut usunn mat og drikke. Trener ca 5 ganger i uken og spiser jevnlig hele dagen. Jeg og en kamerat startet samtidig, han har nådd målet, men han bruker efedrin og andre jukse metoder. Jeg vil helst holde meg til den "fornuftige" metoden. 1
Kytro Skrevet 20. juli 2012 #6 Skrevet 20. juli 2012 Fantastisk! Ønsker deg lykke til videre. Tipper følelsen av å ha 20 kg mindre på kroppen er fantastisk også alle de tingene du kan gjøre mye lettere / mye mer av. Jeg vil heller litt opp i vekt enn ned
Gjest loren Skrevet 20. juli 2012 #7 Skrevet 20. juli 2012 Har sagt det før, men kan si det her og :-) Det er veldig godt gjort! Du har vært kjempeflink :-) (også inspirerer du litt til at jeg skal få ræva i gir på ordentlig å bli kvitt de ekstra jeg har ;p )
Gjest Fairydust Skrevet 20. juli 2012 #8 Skrevet 20. juli 2012 Så flink du er. Har sett bilder av deg i bildetrådene og du er en veldig flott fyr også Trenger absolutt ikke å uroe deg for utseendet ditt. 1
SemperFi Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2012 Fantastisk! Ønsker deg lykke til videre. Tipper følelsen av å ha 20 kg mindre på kroppen er fantastisk også alle de tingene du kan gjøre mye lettere / mye mer av. Jeg vil heller litt opp i vekt enn ned Ja, jeg får gjort mye mer nå. Jeg veiet 82 før jeg gikk kraftig opp av flere grunner. Du får bare begynne å proppe i deg masse rødt kjøtt da. Har sagt det før, men kan si det her og :-) Det er veldig godt gjort! Du har vært kjempeflink :-) (også inspirerer du litt til at jeg skal få ræva i gir på ordentlig å bli kvitt de ekstra jeg har ;p ) Du må bare bli med på Elixia, men du nekter å sette for inn på treningssenter. Så flink du er. Har sett bilder av deg i bildetrådene og du er en veldig flott fyr også Trenger absolutt ikke å uroe deg for utseendet ditt. Jeg er langt ifra fornøyd selv. Men det er vell ganske standard.
Gjest loren Skrevet 20. juli 2012 #10 Skrevet 20. juli 2012 Du må bare bli med på Elixia, men du nekter å sette for inn på treningssenter. Jeg har ikke nekta, jeg har sagt jeg foretrekker skauen dessuten er det dårlig del for meg å trene på Sørlandet
SemperFi Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #11 Skrevet 20. juli 2012 Jeg har ikke nekta, jeg har sagt jeg foretrekker skauen dessuten er det dårlig del for meg å trene på Sørlandet Er bare å sette turen nedover *jogge*.
Gjest loren Skrevet 20. juli 2012 #12 Skrevet 20. juli 2012 (endret) Er bare å sette turen nedover *jogge*. Jadda, skal bare jogge nedover E18 jeg, ses snart ;p Endret 20. juli 2012 av loren 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå