Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja emnet sier vel sitt?

Hva lager du nå? Om det er strikking, sying, maling, fotografering, you name it. Hva lager du nå? Gjerne en link hvis det finnes bilde eller oppskrift på nettet :)

Jeg holder på å strikke bukse til guttungen.

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg strikker en blå heldress som jeg skal gi til ei venninne i barselgave :) Snart ferdig så skal jeg begynne på en kjole til ei annen :)

AnonymBruker
Skrevet

http://www.sandnesga...oving-904tema16 modell 31

Har ikke helt bestemt om de skal være til meg selv eller om det blir en gave.

Anonym poster: 2cec8a6274bf991f19d0b270ba02333c

Anonym poster: 2cec8a6274bf991f19d0b270ba02333c

Skrevet

Jeg holder på å lage en liten baby, den vokser stadig :)

• Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg holder på å lage en liten baby, den vokser stadig :)

:eeeh:

• Liker 1
Skrevet

Halloween pynt, Thanksgiving pynt og julepynt ;)

Skrevet

Arne & Carlos genser....neste er å hekle små bestemorruter som skal bli nytt trekk til en kjøkkenstol.

Ups, holder visst også på å sy puter med motiv på...rådyr, øyenstikker osv.

Skrevet

div spraylakking av kjedlige potter

Skrevet

jeg driver å fyller på med bilder av neglene mine. Jeg stempler på og det er så koselig. Deler gjerne med dere;

Skrevet

artig negle sak. Egne negler eller falske? Hvordan fungerer den stemplingen?

Likte nr.17 tror jeg .Lys lys med litt hvitt

Har lange negler og er ikke flink til å lakke.

Skrevet

Jeg er i strikkemodus og har et par prosjekter på gang! Strikker en bunad til min nevø og et babyteppe til min sønn som blir født i starten av nov. :)

• 2 uker senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Holder på å sy meg et skjørt som går ca nedfor knærne. Grått/sort rutete.

Skrevet

Har kjøpt meg photo fabric og skal printe ut en flott tegning av favoritt karakteren til en venninne på det. Så skal jeg sy det på et putevar og trekke det over en pute så hun kan kose med, lol:P Hun kommer sikkert til å jage meg rundt og slå meg i hodet med den, men jeg vet at hun kommer til å ta den med i senga når alle dører er lukket og gardiner trukket for :fnise:

• 2 år senere...
Gjest MariaPiia93!
Skrevet (endret)

jeg driver å fyller på med bilder av neglene mine. Jeg stempler på og det er så koselig. Deler gjerne med dere;

hei lurte på om du hadde noe tips til hva jeg kan gjør når jeg søler neglelakk på ett tre bord? sølte for 2 dager siden og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det :( ingen her hjemme vet det ennå

Endret av MariaPiia93!
Gjest MariaPiia93!
Skrevet

hei :) noen som vet hva jeg kan gjøre når jeg søler neglelakk på bord? friker ut her hjemme og ingen vet at jeg har sølt ennå så hadde vært fint om jeg kunne fått litt tips sån jeg får fiksa det :)

• 1 måned senere...
Skrevet

hei lurte på om du hadde noe tips til hva jeg kan gjør når jeg søler neglelakk på ett tre bord? sølte for 2 dager siden og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det :( ingen her hjemme vet det ennå

hei :) noen som vet hva jeg kan gjøre når jeg søler neglelakk på bord? friker ut her hjemme og ingen vet at jeg har sølt ennå så hadde vært fint om jeg kunne fått litt tips sån jeg får fiksa det :)

Har de finni det ut enda? Huff, jeg ville anbefalt neglelakkfjerner, men ikke gnikk så mye om bordet er lakkert tre. For da gnir du av den lakken også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...