Gå til innhold

Tannlege med laser i Trondheim

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg må til tannlegen nå, det er for lenge siden jeg var der sist. Jeg har siden siste besøk fått sterk tannlegeskrekk etter at jeg reagerte veldig på bedøvelsen sist gang og tannlegen ikke gjorde noe for å hjelpe :snurt:

Har hørt om tannleger som bruker laser nå, på hull, er det noen som har prøvd dette? Slipper både bedøvelse, det sies det er så og si smertefritt.

Jeg tør ikke ta bedøvelse igjen da jeg reagerte så sterkt sist, trodde jeg skulle stryke med.

Er det mye dyrere enn vanlig boring?

Anonym poster: 814996ebb8715ff95284ab7706c4f952

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Akkurat dette med laser kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med, men via Google dukker det opp noen treff (fortrinnsvis i Oslo) ved å søke på "laser tannlege" o.l.

Bor du i en by med tannlegeklinikker som tilbyr bedøvelsen "The Wand"? Nå vet jeg selvsagt ikke om det var selve bedøvelsesmiddelet du reagerte på eller måten bedøvelsen ble satt på, men det er svært synd at tannlegen din ikke gjorde noe for å hjelpe deg. Her er en link til litt informasjon om "The Wand".

http://www.tannlege-mikkelsen.no/om_klinikken/Behandlingsformer_og_utstyr/The_Wand/

Lykke til med din neste tannbehandling! :)

Anonym poster: 843aae1ffac71203b9c3b1a4124b2a7c

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, ser nå at du bor i Trondheim. Da kan i hvert fall Colosseumklinikken tilby "The Wand". :)

Anonym poster: 843aae1ffac71203b9c3b1a4124b2a7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...